W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Zapytanie ofertowe: Wykonanie prac projektowo- kosztorysowych dla zadania inwestycyjnego pn.: " Termomodernizacja obiektu Integracyjnego Przedszkola Samorządowego nr 17 zlokalizowanego w Wałbrzychu przy ul. Hirszfelda 15".

  Znak sprawy: BO.271-29/2012

Wałbrzych, dnia 14.03.2012r.

Zamawiający:

GMINA WAŁBRZYCH

58-300 Wałbrzych, Pl. Magistracki 1

NIP: 886-25-84-003

Referat Zamówień Publicznych

m.kosiba@um.walbrzych.pl

tel/fax: (74) 66 55 153 / (74) 66 55 155


ZAPYTANIE OFERTOWE


I POSTANOWIENIA OGÓLNE:

W związku z faktem, iż wartość niniejszego zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro, zamówienie będzie realizowane na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity; Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 ze zm.) oraz na podstawie Regulaminu postępowania w sprawie zamówień publicznych oraz prac komisji przetargowej w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu (załącznik do Zarządzenia Nr 595/2011 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 01 czerwca 2011r.).


II OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Kod CPV: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.


Nazwa zadania: Wykonanie prac projektowo- kosztorysowych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Termomodernizacja obiektu Integracyjnego Przedszkola Samorządowego nr 17 zlokalizowanego w Wałbrzychu przy ul. Hirszfelda 15".


Przedmiot zamówienia podzielono na 2 etapy:


2.1. Etap I obejmujący:

2.1.1. wykonanie audytu energetycznego-3 egz.

2.1.2. wykonanie projektu budowlanego wielobranżowego (na podstawie audytu energetycznego określonego w pkt. 2.1.1.) - 5 egz.

2.1.3. przygotowanie i złożenie kompletnego wniosku o wydanie decyzji w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i pozwolenia na budowę (jeżeli będzie wymagane na podstawie przepisów szczególnych) lub kompletnego zgłoszenia robót budowlanych we właściwym organie administracji architektoniczno - budowlanej - 2 egz.,

2.1.4. Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub odpowiedniego zaświadczenia na podstawie zgłoszonych robót budowlanych.

2.2. Etap II obejmujący:

2.2.1. wykonanie projektów wykonawczych - po 3 egz.

2.2.2. wykonanie przedmiarów robót - 3 egz.,

2.2.3. wykonanie kosztorysów inwestorskich - 2 egz,

2.2.4. wykonanie zbiorczego zestawienia kosztów - 2 egz.,

2.2.5.wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 egz. wraz z formą elektroniczną - płyta CD (kosztorysy w plikach *pdf, przedmiary robót w plikach *pdf oraz *xls.

Dokumentacja powinna uwzględniać m.in.: docieplenie stropodachu i ścian zewnętrznych budynku, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę instalacji c.o. oraz inne prace wynikające z audytu energetycznego.

Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w załączonym projekcie umowy.



III TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Etap I: od dnia podpisania umowy do dnia 30 kwietnia 2012r.

Etap II: od dnia podpisania umowy do dnia 18 maja 2012r.


IV WARUNKI UDZIAŁU W ZAPYTANU OFERTOWYM:



1. Wykonawca musi udokumentować posiadanie odpowiedniego doświadczenia polegającego na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej trzech dokumentacji projektowych termomodernizacji obiektów o kubaturze nie mniejszej niż 2000,00m3 każda, z

 

których każda obejmowała co najmniej docieplenie ścian zewnętrznych, docieplenie dachów

lub stropodachów wraz z wymianą pokrycia, wymianą instalacji grzewczej, wymiany stolarki okiennej.

 W celu udokumentowania wymaganego doświadczenia Wykonawca powinien przedstawić wykaz wykonanych (zakończonych) usług, według wzoru stanowiącego załącznik do zapytania ofertowego (załącznik nr 3), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania oraz referencje lub inny dokument potwierdzający że dana usługa została należycie wykonana.


2. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zespół Projektowy (osoby) musi składać się z:

a) projektanta branży architektonicznej - posiadającego aktualne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej,

b) projektanta branży konstrukcyjno - budowlanej - posiadającego aktualne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,

c) projektanta branży sanitarnej - posiadającego aktualne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,

d) projektanta branży elektrycznej - posiadającego aktualne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,

Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji projektantów wymaganych branż.


W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia (załącznik nr 2).


V TERMIN SKŁADANIA OFERT:

Do dnia 21.03.2012r. do godz 12.00


VI CENA OFERTOWA:

Wykonawca poda cenę ofertową netto i brutto oraz stawkę podatku VAT za całość usługi. Zaoferowane ceny mają charakter stały i niezmienny przez cały okres realizacji niniejszej umowy.


VII KRYTERIUM OCENY OFERT:

Cena brutto oferty - 100%. Ewentualne upusty i rabaty powinny być wliczone w cenę oferty. Do realizacji niniejszego zamówienia zostanie wybrany Wykonawca, który złoży ofertę z najniższą ceną spośród ważnych ofert.


Złożona oferta powinna zawierać co najmniej:

  1. nazwę i adres oferenta, NIP, REGON,

  2. nazwę zadania,

  3. wartość oferty (wartość netto, brutto oraz stawkę podatku VAT za całość Zamówienia),

  4. datę sporządzenia oferty,

  5. podpis Wykonawcy,

  6. zaakceptowany projekt umowy.


Oferta powinna być sporządzona na papierze firmowym Wykonawcy lub opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia oraz być podpisana przez Wykonawcę.

Oferty należy składać w terminie do dnia 21.03.2012r. Godz.: 12:00 w siedzibie Zamawiającego, Plac Magistracki 1 (Referat Zamówień Publicznych, pok. Nr 27), 58-300 Wałbrzych.

Oferta może być również złożona za pośrednictwem faksu /74/ 66 55 155, poczty elektronicznej e-mail: m.kosiba@um.walbrzych.pl jak również dostarczona osobiście do siedziby Zamawiającego.



Załączniki:

Załącznik nr 1- projekt umowy

Załącznik nr 2- wykaz osób

Załącznik nr 3- wykaz usług

Załącznik nr 4- formularz oferty

                                                                                                Kierownik

                                                                                                Referatu Zamówień Publicznych

                                                                                                Marek Pałosz

Załączniki

Powiadom znajomego