Zapytanie ofertowe: Wykonanie prac projektowo- kosztorysowych dla zadania inwestycyjnego pn.: " Termomodernizacja obiektu Integracyjnego Przedszkola Samorządowego nr 17 zlokalizowanego w Wałbrzychu przy ul. Hirszfelda 15".
Wałbrzych, dnia 14.03.2012r.
Zamawiający:
GMINA WAŁBRZYCH
58-300 Wałbrzych, Pl. Magistracki 1
NIP: 886-25-84-003
Referat Zamówień Publicznych
m.kosiba@um.walbrzych.pl
tel/fax: (74) 66 55 153 / (74) 66 55 155
ZAPYTANIE OFERTOWE
I POSTANOWIENIA OGÓLNE:
W związku z faktem, iż wartość niniejszego zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro, zamówienie będzie realizowane na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity; Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 ze zm.) oraz na podstawie Regulaminu postępowania w sprawie zamówień publicznych oraz prac komisji przetargowej w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu (załącznik do Zarządzenia Nr 595/2011 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 01 czerwca 2011r.).
II OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Kod CPV: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.
Nazwa zadania: Wykonanie prac projektowo- kosztorysowych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Termomodernizacja obiektu Integracyjnego Przedszkola Samorządowego nr 17 zlokalizowanego w Wałbrzychu przy ul. Hirszfelda 15".
Przedmiot zamówienia podzielono na 2 etapy:
2.1. Etap I obejmujący:
2.1.1. wykonanie audytu energetycznego-3 egz.
2.1.2. wykonanie projektu budowlanego wielobranżowego (na podstawie audytu energetycznego określonego w pkt. 2.1.1.) - 5 egz.
2.1.3. przygotowanie i złożenie kompletnego wniosku o wydanie decyzji w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i pozwolenia na budowę (jeżeli będzie wymagane na podstawie przepisów szczególnych) lub kompletnego zgłoszenia robót budowlanych we właściwym organie administracji architektoniczno - budowlanej - 2 egz.,
2.1.4. Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub odpowiedniego zaświadczenia na podstawie zgłoszonych robót budowlanych.
2.2. Etap II obejmujący:
2.2.1. wykonanie projektów wykonawczych - po 3 egz.
2.2.2. wykonanie przedmiarów robót - 3 egz.,
2.2.3. wykonanie kosztorysów inwestorskich - 2 egz,
2.2.4. wykonanie zbiorczego zestawienia kosztów - 2 egz.,
2.2.5.wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 egz. wraz z formą elektroniczną - płyta CD (kosztorysy w plikach *pdf, przedmiary robót w plikach *pdf oraz *xls.
Dokumentacja powinna uwzględniać m.in.: docieplenie stropodachu i ścian zewnętrznych budynku, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę instalacji c.o. oraz inne prace wynikające z audytu energetycznego.
Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w załączonym projekcie umowy.
III TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Etap I: od dnia podpisania umowy do dnia 30 kwietnia 2012r.
Etap II: od dnia podpisania umowy do dnia 18 maja 2012r.
IV WARUNKI UDZIAŁU W ZAPYTANU OFERTOWYM:
1. Wykonawca musi udokumentować posiadanie odpowiedniego doświadczenia polegającego na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej trzech dokumentacji projektowych termomodernizacji obiektów o kubaturze nie mniejszej niż 2000,00m3 każda, z
których każda obejmowała co najmniej docieplenie ścian zewnętrznych, docieplenie dachów
lub stropodachów wraz z wymianą pokrycia, wymianą instalacji grzewczej, wymiany stolarki okiennej.
W celu udokumentowania wymaganego doświadczenia Wykonawca powinien przedstawić wykaz wykonanych (zakończonych) usług, według wzoru stanowiącego załącznik do zapytania ofertowego (załącznik nr 3), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania oraz referencje lub inny dokument potwierdzający że dana usługa została należycie wykonana.
2. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zespół Projektowy (osoby) musi składać się z:
a) projektanta branży architektonicznej - posiadającego aktualne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej,
b) projektanta branży konstrukcyjno - budowlanej - posiadającego aktualne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
c) projektanta branży sanitarnej - posiadającego aktualne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
d) projektanta branży elektrycznej - posiadającego aktualne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji projektantów wymaganych branż.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia (załącznik nr 2).
V TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Do dnia 21.03.2012r. do godz 12.00
VI CENA OFERTOWA:
Wykonawca poda cenę ofertową netto i brutto oraz stawkę podatku VAT za całość usługi. Zaoferowane ceny mają charakter stały i niezmienny przez cały okres realizacji niniejszej umowy.
VII KRYTERIUM OCENY OFERT:
Cena brutto oferty - 100%. Ewentualne upusty i rabaty powinny być wliczone w cenę oferty. Do realizacji niniejszego zamówienia zostanie wybrany Wykonawca, który złoży ofertę z najniższą ceną spośród ważnych ofert.
Złożona oferta powinna zawierać co najmniej:
-
nazwę i adres oferenta, NIP, REGON,
-
nazwę zadania,
-
wartość oferty (wartość netto, brutto oraz stawkę podatku VAT za całość Zamówienia),
-
datę sporządzenia oferty,
-
podpis Wykonawcy,
-
zaakceptowany projekt umowy.
Oferta powinna być sporządzona na papierze firmowym Wykonawcy lub opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia oraz być podpisana przez Wykonawcę.
Oferty należy składać w terminie do dnia 21.03.2012r. Godz.: 12:00 w siedzibie Zamawiającego, Plac Magistracki 1 (Referat Zamówień Publicznych, pok. Nr 27), 58-300 Wałbrzych.
Oferta może być również złożona za pośrednictwem faksu /74/ 66 55 155, poczty elektronicznej e-mail: m.kosiba@um.walbrzych.pl jak również dostarczona osobiście do siedziby Zamawiającego.
Załączniki:
Załącznik nr 1- projekt umowy
Załącznik nr 2- wykaz osób
Załącznik nr 3- wykaz usług
Załącznik nr 4- formularz oferty
Kierownik
Referatu Zamówień Publicznych
Marek Pałosz