Ogłoszenie o zamówieniu: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć z przedsiębiorczości oraz zajęć psychologicznych, w ramach projektu, pn. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów wałbrzyskich szkół poprzez realizację programu zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i dodatkowych dla uczniów o szczególnych potrzebach, nr projektu: POKL.09.01.02-02-010/11
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
www.um.walbrzych.pl/zzp/zajecia-edukacyjne.zip
Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć z przedsiębiorczości oraz zajęć psychologicznych, w ramach projektu, pn. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów wałbrzyskich szkół poprzez realizację programu zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i dodatkowych dla uczniów o szczególnych potrzebach, nr projektu: POKL.09.01.02-02-010/11
Numer ogłoszenia: 78212 - 2012; data zamieszczenia: 14.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych , Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 074 6655155.
-
Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć z przedsiębiorczości oraz zajęć psychologicznych, w ramach projektu, pn. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów wałbrzyskich szkół poprzez realizację programu zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i dodatkowych dla uczniów o szczególnych potrzebach, nr projektu: POKL.09.01.02-02-010/11.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć z przedsiębiorczości oraz zajęć psychologicznych w szkołach prowadzonych przez Gminę Wałbrzych. Zajęcia z przedsiębiorczości prowadzone są w szkołach: Publiczne Gimnazjum nr 4, ul. 1 Maja 149, 58-305 Wałbrzych (klasy 1-3); Publiczne Gimnazjum nr 5, ul. Wańkowicza 13, 58-304 Wałbrzych (klasy 1-3); Publiczna Szkoła Podstawowa nr 23, ul. Adama Struga 3, 58-301 Wałbrzych Wałbrzych (rok szkolny 2011/2012, rok szkolny 2012/2013 - klasy 4-6). Publiczna Szkoła Podstawowa nr 30, ul. Chałubińskiego 13, 58-302 Wałbrzych (rok szkolny 2011/2012, 2012/2013 - klasy 4-6) Zajęcia psychologiczne prowadzone są w szkołach: Publiczne Gimnazjum nr 2, ul. 11 Listopada 75, 58-302 Wałbrzych (klasy 1-3); Publiczne Gimnazjum nr 3, ul. Piotra Skargi 49, 58-300 Wałbrzych (klasy 1-3); Publiczna Szkoła Podstawowa nr 23, ul. Adama Struga 3, 58-301 Wałbrzych Wałbrzych (rok szkolny 2011/2012, rok szkolny 2012/2013 - klasy 4-6). Używaną jednostkę 1 godziny należy rozumieć, jako zajęcia trwające nieprzerwanie 45 minut w przypadku wszystkich rodzajów zajęć w ramach projektu. Część zamówienia nr 1 - zajęcia z przedsiębiorczości w Publicznym Gimnazjum nr 4: - Rodzaj zajęć: pozalekcyjne i pozaszkolne. - Harmonogram: rok szkolny 2011/2012, w miesiącach kwiecień - czerwiec 2012 - 20 godz./1 grupę, liczba grup: 4, liczba osób w grupie: 20 rok szkolny 2012/2013, w miesiącach wrzesień - listopad 2012 - 19 godz./1 grupę, liczba grup: 4, liczba osób w grupie: 20 (kontynuacja zajęć rozpoczętych w kwietniu 2012 r.) rok szkolny 2012/2013, w miesiącach grudzień 2012 - czerwiec 2013 - 39 godz./1 grupę, liczba grup: 4, liczba osób w grupie: 20 Część zamówienia nr 2 - zajęcia z przedsiębiorczości w Publicznym Gimnazjum nr 5: - Rodzaj zajęć: pozalekcyjne i pozaszkolne. - Harmonogram: rok szkolny 2011/2012, w miesiącach kwiecień - czerwiec 2012 - 20 godz./1 grupę, liczba grup: 4, liczba osób w grupie: 20 rok szkolny 2012/2013, w miesiącach wrzesień - listopad 2012 - 19 godz./1 grupę, liczba grup: 4, liczba osób w grupie: 20 (kontynuacja zajęć rozpoczętych w kwietniu 2012 r.) rok szkolny 2012/2013, w miesiącach grudzień 2012 - czerwiec 2013 - 39 godz./1 grupę, liczba grup: 4, liczba osób w grupie: 20 Część zamówienia nr 3 - zajęcia z przedsiębiorczości w Publicznej Szkole Podstawowej nr 23: - Rodzaj zajęć: pozalekcyjne i pozaszkolne. - Harmonogram: rok szkolny 2011/2012, w miesiącach kwiecień - czerwiec 2012 - 20 godz./1 grupę, liczba grup: 4, liczba osób w grupie: 20 rok szkolny 2012/2013, w miesiącach wrzesień - listopad 2012 - 19 godz./1 grupę, liczba grup: 4, liczba osób w grupie: 20 (kontynuacja zajęć rozpoczętych w kwietniu 2012 r.) rok szkolny 2012/2013, w miesiącach grudzień 2012 - czerwiec 2013 - 39 godz./1 grupę, liczba grup: 4, liczba osób w grupie: 20 Część zamówienia nr 4 - zajęcia z przedsiębiorczości w Publicznej Szkole Podstawowej nr 30: - Rodzaj zajęć: pozalekcyjne i pozaszkolne. - Harmonogram: rok szkolny 2011/2012, w miesiącach kwiecień - czerwiec 2012 - 20 godz./1 grupę, liczba grup: 1, liczba osób w grupie: 20 rok szkolny 2012/2013, w miesiącach wrzesień - listopad 2012 - 19 godz./1 grupę, liczba grup: 1, liczba osób w grupie: 20 (kontynuacja zajęć rozpoczętych w kwietniu 2012 r.) rok szkolny 2012/2013, w miesiącach grudzień 2012 - czerwiec 2013 - 39 godz./1 grupę, liczba grup: 1, liczba osób w grupie: 20. Część zamówienia nr 5 - zajęcia psychologiczne w Publicznym Gimnazjum nr 2: Harmonogram: rok szkolny 2011/2012 - 10 godz., rok szkolny 2012/2013 - 10 godz. Zajęciami psychologicznymi zostaną objęci wszyscy uczniowie uczestniczący w projekcie, biorący udział w zajęciach dydaktyczno - wyrównawczych oraz pozalekcyjnych i pozaszkolnych dla uczniów uzdolnionych. Część zamówienia nr 6 - zajęcia psychologiczne w Publicznym Gimnazjum nr 3: Harmonogram: rok szkolny 2011/2012 - 10 godz., rok szkolny 2012/2013 - 10 godz. Zajęciami psychologicznymi zostaną objęci wszyscy uczniowie uczestniczący w projekcie, biorący udział w zajęciach dydaktyczno - wyrównawczych oraz pozalekcyjnych i pozaszkolnych dla uczniów uzdolnionych. Część zamówienia nr 7 - zajęcia psychologiczne w Publicznej Szkole Podstawowej nr 23: Harmonogram: rok szkolny 2011/2012 - 10 godz., rok szkolny 2012/2013 - 10 godz. Zajęciami psychologicznymi zostaną objęci wszyscy uczniowie uczestniczący w projekcie, biorący udział w zajęciach dydaktyczno - wyrównawczych oraz pozalekcyjnych i pozaszkolnych dla uczniów uzdolnionych. Obowiązki Wykonawcy: Dla części zamówienia od nr 1 do nr 4: - Przygotowanie i prowadzenie zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych z przedsiębiorczości w terminie maksymalnym do zakończenia zajęć edukacyjnych w roku szkolnym 2012/13, zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie projektu pn: Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów wałbrzyskich szkół poprzez realizację programu zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i dodatkowych dla uczniów o szczególnych potrzebach, nr projektu: POKL.09.01.02-02-010/11, ustalonym z Zamawiającym harmonogramem zajęć oraz sporządzonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego ramowym planem zajęć sporządzonym oddzielnie do każdej części zamówienia. Zamówienie obejmuje prowadzenie zajęć w szkole jak i poza szkołą (w tym wizyty i zwiedzanie zakładów pracy). - Przygotowanie, nadzorowanie oraz opieka nad uczestnikami projektu w trakcie wizyt w zakładach pracy, zgodnie z harmonogramem ustalonym z Zamawiającym. Dla części zamówienia od nr 5 do nr 7: -Prowadzenie konsultacji psychologicznych dla dzieci i ich rodziców, udzielanie wsparcia psychologicznego w zakresie odkrywania własnych uzdolnień i predyspozycji, wspieranie uczniów w pobudzaniu aktywności społecznej oraz zawodowej. -Rozpoznawanie mocnych i słabych stron uczestników oraz tworzenie indywidualnych planów rozwoju psycho - edukacyjnego uczestników. Dla wszystkich części zamówienia od nr 1 do nr 7: -Dokumentowanie własnej pracy poprzez prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją projektu, w szczególności harmonogramów zajęć, dzienników zajęć z listą obecności uczestników wsparcia, miesięcznych kart czasu pracy. -Bieżąca kontrola frekwencji. -Współpraca z nauczycielem - koordynatorem w danej szkole. -Zapoznanie się oraz stosowanie zasady równości płci obowiązującej w projektach współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00-8, 85.12.12.70-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W tym postępowaniu wadium nie obowiązuje
III.2) ZALICZKI
-
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Dla część zamówienia od nr 1 do nr 4 włącznie (zajęcia z przedsiębiorczości): Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi spełniać następujące warunki tj. posiadać: -pełną zdolność do czynności prawnych; -niekaralność; -obywatelstwo polskie lub znajomość języka polskiego w stopniu wystarczającym do wykonywania zadań; -wykształcenie wyższe i ukończone studia podyplomowe lub kursy uzupełniające z zakresu zawodowego lub pedagogicznego; -znajomość problematyki rynku pracy; -wiedzę z zakresu poradnictwa zawodowego oraz kształcenia ustawicznego; -znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy oraz aktów normatywnych tej ustawy; -wiedzę z zakresu przepisów prawa normujących zasady poradnictwa zawodowego; -znajomość podstaw prawa pracy; -znajomość obowiązujących procedur administracyjnych. Dla części zamówienia od nr 5 do nr 7 włącznie (zajęcia psychologiczne): Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi posiadać kwalifikacje umożliwiające uzyskanie wpisu na listę psychologów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 8 czerwca 2001r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów (Dz.U. z 2001r. Nr 73, poz. 763). Ocena spełnienia ww.warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę postanowień umownych: W sytuacji gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z niniejszą Specyfikacją.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/zajecia-edukacyjne.zip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wałbrzychu, pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. Nr 27.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Wałbrzychu, pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. Nr 13.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest wspófinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie