W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa kontenerów do gromadzenia odpadów.

Ä?»?? Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

Wałbrzych: Dostawa kontenerów do gromadzenia odpadów.
Numer ogłoszenia: 425336 - 2013; data zamieszczenia: 18.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych , Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 074 6655155.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kontenerów do gromadzenia odpadów..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa kontenerów do gromadzenia odpadów wraz z ich rozładunkiem. W ramach realizacji zadania Wykonawca ma dostarczyć 22 sztuki kontenerów do gromadzenia odpadów, w tym: 1) 13 sztuk kontenerów typu KP-7, 2) 4 sztuk kontenerów typu KP-15, 3) 2 sztuk kontenerów typu KP-15 z burtą, 4) 2 sztuki kontenerów typu KP-36, 5) 1 szt kontenera typu KP- 7 na odpady niebezpieczne Kontenery muszą spełniać następujące wymagania techniczne: 1) kontenery typu KP-7 przeznaczone do gromadzenia odpadów komunalnych powinny być przystosowane do opróżniania przy pomocy samochodów bramowych i hakowych. Całość konstrukcji po wykonaniu powinna być zabezpieczona antykorozyjne i pomalowana na kolor zielony.( RAL 6018) Poszycie kontenerów z blachy minimum 2,5 mm, dno kontenera minimum 3 mm. Odbiór hakowy 1200mm. Każdy kontener ma być wyposażony w tabliczkę lub napis po obu stronach kontenera (wzór napisów do uzgodnienia z Zamawiającym) z podziałem na n/w frakcje: - 2 x papier i tektura, - 2 x szkło, - 2 x tworzywa sztuczne i opakowania wielomateriałowe, - 2 x metal, - 2 x odpady zielone, - 2 x opony - 1 x pozostałe frakcje zbierane selektywnie, Wymiary wewnętrzne skrzyni ładunkowej kontenera min.:3400x1680/1500 x 1100mm 2) kontenery typu KP-15 przeznaczone do gromadzenia gruzu i odpadów budowlanych powinny być przystosowane do opróżniania przy pomocy samochodów hakowych. Całość konstrukcji po wykonaniu powinna być zabezpieczona antykorozyjne i pomalowana na kolor zielony.(RAL 6018) Poszycie kontenerów z blachy minimum 3 mm, dno kontenera minimum 5 mm. Odbiór hakowy 1570 mm.(zgodnie z normą DIN 30722) Każdy z kontenerów ma być wyposażony w tabliczkę lub napis po obu stronach kontenera (wzór napisów do uzgodnienia z Zamawiającym) z podziałem na n/w frakcję: - 4 x odpady budowlane i rozbiórkowe, Wymiary wewnętrzne skrzyni ładunkowej kontenera min.:6250x2340x1000mm 3) kontenery typu KP-15 z burtami i drzwiami przeznaczone do gromadzenia odpadów komunalnych powinny być przystosowane do opróżniania przy pomocy samochodów hakowych. Całość konstrukcji po wykonaniu powinna być zabezpieczona antykorozyjne i pomalowana na kolor zielony (RAL 6018) Poszycie kontenerów z blachy minimum 2,5 mm, dno kontenera minimum 2,5 mm, wysokość haka 1570mm, drzwi rozładunkowe dwuskrzydłowe. Każdy z kontenerów ma być wyposażony w tabliczkę lub napis po obu stronach kontenera (wzór napisów do uzgodnienia z Zamawiającym) z podziałem na n/w frakcję: - 2 x elektrodpady. Wymiary wewnętrzne skrzyni ładunkowej kontenera : 3750x2340x1750mm 4) kontenery typu KP-36 z drzwiami przeznaczone do gromadzenia odpadów komunalnych wielkogabarytowych powinny być przystosowane do opróżniania przy pomocy samochodów hakowych. Całość konstrukcji po wykonaniu powinna być zabezpieczona antykorozyjne i pomalowana na kolor zielony.(RAL 6018) Poszycie kontenerów z blachy minimum 3 mm, dno kontenera minimum 3 mm, wysokość haka 1570mm,. (zgodnie z normą DIN 30722) Drzwi rozładunkowe dwuskrzydłowe otwierane na boki. Każdy z kontenerów ma być wyposażony w tabliczkę lub napis po obu stronach kontenera (wzór napisów do uzgodnienia z Zamawiającym) z podziałem na n/w frakcję: - 2 x odpady wielkogabarytowe. Wymiary wewnętrzne skrzyni ładunkowej kontenera min.: 6500x2340x2400m 5) kontener typu KP- 7 na odpady niebezpieczne wyposażony w 8 otworów wrzutowych zabezpieczonych przed wyjęciem z niego odpadów, drzwi rozładunkowe z tyłu pojemnika zabezpieczone przed otwarciem w sposób uniemożliwiający dostęp do odpadów osobom nieuprawnionym, wewnątrz kontenera 8 metalowych kontenerów wykonanych z blachy odpornej na działanie odpadów niebezpiecznych. Wewnątrz pojemnika zamontowany układ jezdny dla kontenerów. Całość konstrukcji po wykonaniu powinna być zabezpieczona antykorozyjne i pomalowana na kolor pomarańczowy (RAL 2004), pod klapą otworów wrzutowych kontenera napisy z wyszczególnionymi rodzajami odpadów z podziałem na n/w odpady niebezpieczne: - opakowania po środkach ochrony roślin, - opakowania po olejach przepracowanych, - opakowania po rozpuszczalnikach, - opakowania po farbach olejnych, - opakowania po farbach wodnych, - zużyte żarówki, - baterie i akumulatory przenośne, - przeterminowane leki. Wszystkie zaoferowane kontenery muszą być fabrycznie nowe. Wszystkie obowiązki Wykonawcy są zawarte w załączonym projekcie umowy..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 06.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 3 000,00 PLN najpóźniej do 28.10.2013r. Godz. 10.00

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi udokumentować posiadanie odpowiedniego doświadczenia polegającego na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: Jednej dostawy w zakresie, której było dostarczenie minimum 10 kontenerów do gromadzenia odpadów łącznie: typu KP-7 lub/i KP-15 lub/i KP-15 z burtą lub/i KP-36 lub/i KP-7 na odpady niebezpieczne. W celu udokumentowania wymaganego doświadczenia Wykonawca powinien przedstawić wykaz wykonanych (zakończonych) głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane wraz z dowodami, że dostawy te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3). Ocena spełnienia tego warunku będzie oceniana wg formuły spełnia- nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę następujących postanowień umownych, na podstawie określonych poniżej warunków: a) zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki procentowej należnego podatku VAT, b) zmiana terminu wykonania prac - wskutek wystąpienia okoliczności, niezależnych od stron umowy związanych z koniecznością zmiany okresu realizacji zadań, c) zmiany postanowień umowy mogących mieć wpływ na niezakończenie lub utratę finansowania zadań, d) osób będących przedstawicielami Zamawiającego z przyczyn niezależnych od niego, e) wystąpienie siły wyższej, d) Umowa może być zmieniona w przypadku, kiedy w umowie znajdują się oczywiste błędy pisarskie lub rachunkowe, a także zapisy, których wykonanie jest niemożliwe ze względu na obowiązujące przepisy prawa - w zakresie, który jest niezbędny do wyeliminowania tych błędów.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/kontenery13.zip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, Referat Zamówień Publicznych, pok.27..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. nr 13..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Załączniki

Powiadom znajomego