W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Ogłoszenie o zamówieniu: "Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Wałbrzych na lata 2015-2017"

03/06/2015    S105    Państwa członkowskie - Zamówienie publiczne na usługi - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta

Polska-Wałbrzych: Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty

2015/S 105-191149

Ogłoszenie o zamówieniu

Usługi

Dyrektywa 2004/18/WE

Sekcja I: Instytucja zamawiająca

I.1)Nazwa, adresy i punkty kontaktowe

Gmina Wałbrzych
pl. Magistracki 1
Osoba do kontaktów: Agnieszka Wojtczak
58-300 Wałbrzych
POLSKA
Tel.: +48 746655155
E-mail: a.wojtczak@um.walbrzych.pl
Faks: +48 746655155

Adresy internetowe:

Ogólny adres instytucji zamawiającej: www.um.walbrzych.pl

Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz dynamicznego systemu zakupów) można uzyskać pod adresem: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: Powyższy(-e) punkt(-y) kontaktowy(-e)

I.2)Rodzaj instytucji zamawiającej

Organ władzy regionalnej lub lokalnej

I.3)Główny przedmiot lub przedmioty działalności

Ogólne usługi publiczne

I.4)Udzielenie zamówienia w imieniu innych instytucji zamawiających

Sekcja II: Przedmiot zamówienia

II.1)Opis

II.1.1)Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:

Kompleksowe ubezpieczenie Gminy Wałbrzych na lata 2015–2017.

II.1.2)Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostawy lub świadczenia usług

Usługi

Kod NUTS PL517

II.1.3)Informacje na temat zamówienia publicznego, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

Ogłoszenie dotyczy zamówienia publicznego

II.1.4)Informacje na temat umowy ramowej

II.1.5)Krótki opis zamówienia lub zakupu

Zamówienie dotyczy ubezpieczenia Gminy Wałbrzych, Miasta Wałbrzych na prawach powiatu, Skarbu Państwa oraz jednostek organizacyjnych (w tym instytucji kultury) w zakresie obejmującym ubezpieczenie mienia, odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków.
Ochrona ubezpieczeniowa mienia dotyczy zarówno mienia własnego jak i mienia osób trzecich użytkowanego na postawie umów cywilnoprawnych oraz innych tytułów powodujących, że ryzyko utraty lub uszkodzenia mienia ciąży na ubezpieczonym.
Ochrona ubezpieczeniowa realizowana będzie na rzecz ubezpieczonych podmiotów w drodze następujących umów (rodzajów) ubezpieczenia:
— Ubezpieczenie mienia wg formuły „od wszystkich ryzyk” w zakresie ryzyk żywiołowych oraz ryzyk kradzieży z włamaniem, rabunku i wandalizmu.
— Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego wg formuły „od wszystkich ryzyk”.
— Ubezpieczenie maszyn od awarii mechanicznych i elektrycznych (uszkodzeń) wg formuły „od wszystkich ryzyk”.
— Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej, w zakresie ryzyk ponoszonych w związku z prowadzoną działalnością i posiadanym mieniem.
— Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków osób uczestniczących w kulturze fizycznej.
— Inne ubezpieczenia dodatkowe i uzupełniające.

II.1.6)Wspólny Słownik Zamówień (CPV)

66515000, 66515400, 66516000, 66516400, 66512100

II.1.7)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)

II.1.8)Części

To zamówienie podzielone jest na części: nie

II.1.9)Informacje o ofertach wariantowych

Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie

II.2)Wielkość lub zakres zamówienia

II.2.1)Całkowita wielkość lub zakres:

II.2.2)Informacje o opcjach

II.2.3)Informacje o wznowieniach

II.3)Czas trwania zamówienia lub termin realizacji

Rozpoczęcie 1.10.2015. Zakończenie 30.9.2017

Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1)Warunki dotyczące zamówienia

III.1.1)Wymagane wadia i gwarancje:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 20 000 PLN (dwadzieścia tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert.
Wadium może być wniesione w następującej formie:
— pieniądzu – wadium uznane jest za wniesione z chwilą wpływu środków na konto zamawiającego:
nr konta: 92 1030 1289 0000 0000 9000 0152
Bank: BANK HANDLOWY w Warszawie S.A.
Tytuł przelewu: „Kompleksowe ubezpieczenie gminy Wałbrzych na lata 2015–2017” – wadium przetargowe
— poręczeniu bankowym lub poręczeniu spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
— gwarancji bankowej,
— gwarancji ubezpieczeniowej,
— poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. z 2014 r., poz. 1804).
Wadium w formie innej niż pieniężna należy dołączyć do oferty w formie oryginału dokumentu.
Dokument wadialny w formie gwarancji powinien stanowić bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty zamawiającemu kwoty wadium w przypadkach przewidzianych w art. 46 ust. 4 a oraz art. 46 ust. 5 uPzp), na pierwsze pisemne żądanie złożone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy.

III.1.2)Główne warunki finansowe i uzgodnienia płatnicze i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:

III.1.3)Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:

III.1.4)Inne szczególne warunki

III.2)Warunki udziału

III.2.1)Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
W celu potwierdzenia spełniania tego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie co najmniej pokrywającym się z przedmiotem zamówienia.
2. W postępowaniu mogą brać udział wyłącznie wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 uPzp,
W celu udokumentowania, że wobec wykonawcy nie zachodzą przesłanki określone w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy będące podstawą do wykluczenia z postępowania wykonawca przedkłada:
— aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
— aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
— aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
— aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4–8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
— aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
— aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
— Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania zgodnie z wzorem – Załącznik nr 7.
— Wykaz podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 4 uPzp lub oświadczenie, że wykonawca nie przynależy do grupy kapitałowej, zgodnie z Załącznikiem nr 8.
Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego (np. w formie konsorcjum lub spółki cywilnej) zgodnie z art. 23 uPzp.
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie im zamówienia, o którym mowa w niniejszej SIWZ, powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w SIWZ, przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie przedłożonych przez wykonawców dokumentów oraz oświadczeń wg formuły: „spełnia / nie spełnia”.
W wypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 Pzp, określony warunek jest spełniony, gdy podmioty składające wspólną ofertę spełniają go łącznie.
Dokumenty ofertowe:
1. wypełniony i podpisany przez umocowanych przedstawicieli formularz oferty – Załącznik nr 3 do SIWZ.
2. Wypełniony i podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli formularz cenowy – Załącznik nr 4 do SIWZ.
3. Wypełniony i podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli formularz akceptacji warunków szczególnych – Załącznik nr 5 do SIWZ.
Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
1. wypełniony i podpisany przez osoby umocowane do reprezentacji formularz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 6 do SIWZ;
2. zezwolenie na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej w zakresie co najmniej pokrywającym się z przedmiotem zamówienia;
3. Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – jeżeli wykonawca będzie polegał przy wykonywaniu zamówienia na zasobach innych podmiotów.
4. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, zobowiązany jest wykazać, że w stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, poprzez złożenie razem z ofertą dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z postępowania
Dokumenty potwierdzające brak podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu
1. wypełniony i podpisany przez osoby umocowane do reprezentacji formularz oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania – Załącznik nr 7 do SIWZ;
2. pozostałe dokumenty stanowiące podstawę wykazania, że wobec wykonawcy nie zachodzą przesłanki określone w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy – zgodnie z wykazem w rozdziale II, ust. 10.;
3.wypełniony i podpisany formularz oświadczenia o braku przynależności lub przynależności do grupy kapitałowej – Załącznik nr 8 do SIWZ.
Pozostałe dokumenty
1. Dowód wniesienia wadium
2. komplet ogólnych warunków ubezpieczenia, wzorów umów oraz innych zapisów mających zastosowanie przy zawarciu umowy;
3. pełnomocnictwa lub inne dokumenty wykazujące uprawnienie osób wymienionych w wykazie do złożenia oferty i zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy, jeśli te uprawnienia nie wynikają z przedłożonego wyciągu z właściwego rejestru przedsiębiorstw.
Dokumenty podmiotów zagranicznych:
1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzających, że:
— nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
— nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
— nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert,
— zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4–8, 10–11 ustawy – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert – albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia.
2. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem oświadczenia, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem – wystawione z odpowiednia datą wymagana dla tych dokumentów.
Podwykonawcy
Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

III.2.2)Zdolność ekonomiczna i finansowa

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.2.3)Kwalifikacje techniczne

Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów:
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.

III.2.4)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych

III.3)Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi

III.3.1)Informacje dotyczące określonego zawodu

III.3.2)Osoby odpowiedzialne za wykonanie usługi

Sekcja IV: Procedura

IV.1)Rodzaj procedury

IV.1.1)Rodzaj procedury

Otwarta

IV.1.2)Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału

IV.1.3)Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu

IV.2)Kryteria udzielenia zamówienia

IV.2.1)Kryteria udzielenia zamówienia

Oferta najkorzystniejsza ekonomicznie z uwzględnieniem kryteriów kryteria określone poniżej

1. Cena. Waga 80

2. Warunki ubezpieczenia. Waga 20

IV.2.2)Informacje na temat aukcji elektronicznej

IV.3)Informacje administracyjne

IV.3.1)Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:

BO.271-58/15

IV.3.2)Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia

nie

IV.3.3)Warunki otrzymania specyfikacji, dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego

IV.3.4)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

9.7.2015 - 10:00

IV.3.5)Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom

IV.3.6)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu

polski.

IV.3.7)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą

w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert)

IV.3.8)Warunki otwarcia ofert

Data: 9.7.2015 - 10:05

Miejscowość:

Urząd Miejski w Wałbrzychu, pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, budynek Ratusza, pok. 27.

Sekcja VI: Informacje uzupełniające

VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia

VI.2)Informacje o funduszach Unii Europejskiej

VI.3)Informacje dodatkowe

VI.4)Procedury odwoławcze

VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze

VI.4.2)Składanie odwołań

VI.4.3)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań

VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:

29.5.2015

 

Strona internetowa Zamawiającego, na której publikowane będą informacje dotyczące postępowania oraz wskazany sposób pobrania dokumentów dotyczących postępowania: www.um.walbrzych.pl/zzp/ubezpieczenie2015.zip 

Załączniki

Powiadom znajomego