W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Ogłoszenie o zamówieniu: Wykonanie prac projektowo - kosztorysowych dla zadań inwestycyjnych pn.:Budownictwo mieszkaniowe - ul. Staszica w Wałbrzychu (działki nr 394 i 399 obręb nr 21 Nowe Miasto) oraz Budownictwo mieszkaniowe - ul. Wiejska w Wałbrzychu (działki nr 180/4 i 180/6 obręb nr 15 Konradów)

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.um.walbrzych.pl/zzp/staszicawiejska.zip


Wałbrzych: Wykonanie prac projektowo - kosztorysowych dla zadań inwestycyjnych pn.:Budownictwo mieszkaniowe - ul. Staszica w Wałbrzychu (działki nr 394 i 399 obręb nr 21 Nowe Miasto) oraz Budownictwo mieszkaniowe - ul. Wiejska w Wałbrzychu (działki nr 180/4 i 180/6 obręb nr 15 Konradów)
Numer ogłoszenia: 227787 - 2012; data zamieszczenia: 26.10.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych , Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 074 6655155.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac projektowo - kosztorysowych dla zadań inwestycyjnych pn.:Budownictwo mieszkaniowe - ul. Staszica w Wałbrzychu (działki nr 394 i 399 obręb nr 21 Nowe Miasto) oraz Budownictwo mieszkaniowe - ul. Wiejska w Wałbrzychu (działki nr 180/4 i 180/6 obręb nr 15 Konradów).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE Nr 1- ul. Staszica w Wałbrzychu 1. Etap I: 1.1. wykonanie projektu budowlanego wielobranżowego - 6 egz., 1.2. przygotowanie i złożenie kompletnego wniosku o wydanie decyzji w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i pozwolenia na budowę - 2 egz., 1.3. uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę. 2. Etap II: 2.1. wykonanie projektów wykonawczych dla wszystkich koniecznych branż - 5 egz., 2.2. wykonanie kosztorysów inwestorskich - 3 egz. 2.3. wykonanie przedmiaru robót - 2 egz., 2.4. wykonanie zbiorczego zestawienia kosztów - 2 egz., 2.5. wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 egz., wraz z formą elektroniczną - płyta CD. 3. Etap III: 3.1 pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie rzeczowej realizacji zadania. 4. Parametry mieszkań przewidzianych do realizacji w ramach przedmiotowego zadania: - lokale o strukturze: 1 pokój, kuchnia, przedpokój, łazienka z miską ustępową, o powierzchni użytkowej ok. 35 m2 (ok. 30 % całości lokali), - lokale o strukturze: 2 pokoje, kuchnia, przedpokój, łazienka z miską ustępową, o powierzchni użytkowej ok. 45 m2 (ok. 60 % całości lokali), - lokale o strukturze: 3 pokoje, kuchnia, przedpokój, łazienka z miską ustępową, o powierzchni użytkowej ok. 55-60 m2 (ok. 10 % całości lokali). 5. Dla całości prac projektowych obowiązkiem Wykonawcy jest: 5.1 Opracowanie projektów wykonawczych oddzielnie dla każdej branży. 5.2 Uzyskanie we własnym zakresie i na własny koszt niezbędnych (jeżeli będą wymagane na podstawie przepisów szczegółowych i jeżeli będą konieczne do opracowania przedmiotu zamówienia) opracowań danych wyjściowych takich jak np.: operaty ochrony środowiska, inwentaryzacje zieleni, decyzje środowiskowe, badania gruntowe, wypisy z rejestru gruntów, a także innych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy. 5.3 Uzyskanie we własnym zakresie i na własny koszt uzgodnień, materiałów i decyzji niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia , za wyjątkiem wskazanych w obowiązkach Zamawiającego. 5.4 Uzyskanie akceptacji opracowanej koncepcji elewacji budynków od Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu - Delegatura w Wałbrzychu oraz przez Urbanistę Miejskiego. 5.5 Uzyskanie we własnym zakresie i na własny koszt, w imieniu Zamawiającego, warunków przyłączeniowych niezbędnych mediów i na tej podstawie zaprojektowanie przyłączy mediów. 5.6 Uzyskanie we własnym zakresie i na własny koszt zgody właścicieli działek, które będzie obejmować inwestycja i ewentualnie, jeżeli będą konieczne do zrealizowania zadania, także działek sąsiednich. 5.7 Wszystkie dokumenty wymienione dla Etapu I i II Wykonawca dostarczy w formie drukowanej we wskazanych ilościach, a także w formie elektronicznej na płycie CD (w formacie *.pdf, część kosztowa, tj. przedmiary robót i kosztorysy w plikach *PDF i *xls). Niedopuszczalne są rozbieżności pomiędzy zapisem elektronicznym, a formą pisemną, a w przypadku zaistnienia takich niezgodności w trakcie trwania prac budowlano- montażowych, kosztami z tego tytułu Zamawiający obciąży Wykonawcę. 5.8 Wykonanie prac projektowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 5.9 Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania zgodnie z Prawem Budowlanym. 6. Wykonanie prac projektowych zgodnie z: 6.1 Ustawą Prawo Budowlane, 6.2 Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 29 lipca 2009 r. w sprawie finansowego wsparcia na tworzenie lokali socjalnych, mieszkań chronionych i lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy niestanowiących lokali socjalnych (Dz. U. Nr 120 poz. 1001). 6.3 Zgodnie z wytycznymi przedmiotowego Rozporządzenia w dokumentacji należy wskazać dane, niezbędne celem wnioskowania o dofinansowanie budownictwa mieszkaniowego, m.in.: 6.3.1 Łączną powierzchnię użytkową tworzonych w ramach przedsięwzięcia lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy, wraz z pomieszczeniami przynależnymi (obliczona zgodnie z art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. z 2005 r., Nr 31 poz. 266 i Nr 69 poz. 626, z 2006 r. Nr 86, poz. 602, Nr 167, poz. 1193 i Nr 249, poz.1833 oraz z 2007 r. Nr 128, poz. 902 i Nr 173, poz. 1218) - odrębnie dla każdego budynku, 6.3.2 łączną powierzchnię użytkową tworzonych w ramach przedsięwzięcia lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy, bez pomieszczeń przynależnych (obliczona zgodnie z art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. z 2005 r., Nr 31 poz. 266 i Nr 69 poz. 626, z 2006 r. Nr 86, poz. 602, Nr 167, poz. 1193 i Nr 249, poz.1833 oraz z 2007 r. Nr 128, poz. 902 i Nr 173, poz. 1218) - odrębnie dla każdego budynku, 6.3.3 Przeciętną powierzchnię użytkową tworzonych w ramach przedsięwzięcia lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy, bez pomieszczeń przynależnych (obliczona zgodnie z art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. z 2005 r., Nr 31 poz. 266 i Nr 69 poz. 626, z 2006 r. Nr 86, poz. 602, Nr 167, poz. 1193 i Nr 249, poz.1833 oraz z 2007 r. Nr 128, poz. 902 i Nr 173, poz. 1218) - odrębnie dla każdego budynku, 6.3.4 Przewidywaną wartość wskaźnika EK, wyznaczoną zgodnie z zasadami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 listopada 2008 r., w sprawie metodologii obliczania charakterystyki energetycznej budynku i lokalu mieszkalnego lub części budynku stanowiącego samodzielną całość techniczno - użytkową oraz sposobu sporządzania i wzorów świadectw ich charakterystyki energetycznej - odrębnie dla każdego budynku, 6.3.5 Maksymalne wartości wskaźnika EP, ustalone zgodnie z § 329 ust. 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - odrębnie dla każdego budynku, 6.4 Zgodnie z wytycznymi przedmiotowego Rozporządzenia dokumentacja projektowo - kosztorysowa realizowana w ramach przedmiotowego zadania będzie przewidywała wyposażenie lokali mieszkalnych w: 6.4.1Wannę lub kabinę natryskową w łazience, 6.4.2 Umywalkę w łazience, 6.4.3 Miskę ustępową - w łazience lub wydzielonym ustępie, 6.4.4 Zlewozmywak, 6.4.5 Czteropalnikową kuchenkę gazową lub na inne paliwo lub równoważną użytkowo kuchenkę elektryczną. Kosztorysy inwestorskie należy wykonać z uwzględnieniem kosztów wyżej wymienionego wyposażenia lokali. 6.5 Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, (Dz. U. Nr 202, poz. 2072), zgodnie z którym przedmiary robót i kosztorysy mają nawiązywać do specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, natomiast projekt architektoniczno - budowlany oraz projekt zagospodarowania powinny zostać wykonane z wyraźnie zaznaczonymi granicami nieruchomości, na której budowany jest budynek będący przedmiotem przedsięwzięcia, przyłączami technicznymi oraz obiektami i urządzeniami związanymi z budynkiem. 6.6 Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. nr 75 poz. 690z późniejszymi zmianami). 7. Terminowe wykonanie prac objętych Umową. 8. Umieszczanie informacji o autorstwie koncepcji. 9. Pełnienie nadzoru autorskiego. 10. Kosztorysy inwestorskie należy wykonać oddzielnie dla każdego budynku, wraz z zagospodarowaniem przyległego do niego terenu. 11. Niedopuszczalne są rozbieżności pomiędzy zapisem elektronicznym dokumentacji, a formą pisemną, a w przypadku zaistnienia takich niezgodności w trakcie trwania prac budowlano - montażowych, kosztami z tego tytułu Zamawiający obciąży Jednostkę Projektową. ZADANIE Nr 2- ul. Wiejska w Wałbrzychu 1. Etap I: 1.1. wykonanie projektu budowlanego wielobranżowego - 6 egz., 1.2. przygotowanie i złożenie kompletnego wniosku o wydanie decyzji w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i pozwolenia na budowę - 2 egz., 1.3. uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę. 2. Etap II: 2.1. wykonanie projektów wykonawczych dla wszystkich koniecznych branż - 5 egz., 2.2. wykonanie kosztorysów inwestorskich - 3 egz. 2.3. wykonanie przedmiaru robót - 2 egz., 2.4. wykonanie zbiorczego zestawienia kosztów - 2 egz., 2.5. wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 egz., wraz z formą elektroniczną - płyta CD. 3. Etap III: 3.1 pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie rzeczowej realizacji zadania. 4. Parametry mieszkań przewidzianych do realizacji w ramach przedmiotowego zadania: 2. - lokale o strukturze: 1 pokój, kuchnia, przedpokój, łazienka z miską ustępową, o powierzchni użytkowej ok. 35 m2 (ok. 30 % całości lokali), 3. - lokale o strukturze: 2 pokoje, kuchnia, przedpokój, łazienka z miską ustępową, o powierzchni użytkowej ok. 45 m2 (ok. 60 % całości lokali), - lokale o strukturze: 3 pokoje, kuchnia, przedpokój, łazienka z miską ustępową, o powierzchni użytkowej ok. 55-60 m2 (ok. 10 % całości lokali). 5. Dla całości prac projektowych obowiązkiem Wykonawcy jest: 5.1 Opracowanie projektów wykonawczych oddzielnie dla każdej branży. 5.2 Uzyskanie we własnym zakresie i na własny koszt niezbędnych (jeżeli będą wymagane na podstawie przepisów szczegółowych i jeżeli będą konieczne do opracowania przedmiotu zamówienia) opracowań danych wyjściowych takich jak np.: operaty ochrony środowiska, inwentaryzacje zieleni, decyzje środowiskowe, badania gruntowe, wypisy z rejestru gruntów, a także innych niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu Umowy. 5.3 Uzyskanie we własnym zakresie i na własny koszt uzgodnień, materiałów i decyzji niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia , za wyjątkiem wskazanych w obowiązkach Zamawiającego. 5.4 Uzyskanie akceptacji opracowanej koncepcji elewacji budynków od Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków we Wrocławiu - Delegatura w Wałbrzychu oraz przez Urbanistę Miejskiego. 5.5 Uzyskanie we własnym zakresie i na własny koszt, w imieniu Zamawiającego, warunków przyłączeniowych niezbędnych mediów i na tej podstawie zaprojektowanie przyłączy mediów. 5.6 Uzyskanie we własnym zakresie i na własny koszt zgody właścicieli działek, które będzie obejmować inwestycja i ewentualnie, jeżeli będą konieczne do zrealizowania zadania, także działek sąsiednich. 5.7 Wszystkie dokumenty wymienione dla Etapu I i II Wykonawca dostarczy w formie drukowanej we wskazanych ilościach, a także w formie elektronicznej na płycie CD (w formacie *.pdf, część kosztowa, tj. przedmiary robót i kosztorysy w plikach *PDF i *xls). Niedopuszczalne są rozbieżności pomiędzy zapisem elektronicznym, a formą pisemną, a w przypadku zaistnienia takich niezgodności w trakcie trwania prac budowlano- montażowych, kosztami z tego tytułu Zamawiający obciąży Wykonawcę. 5.8 Wykonanie prac projektowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 5.9 Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania zgodnie z Prawem Budowlanym. 6. Wykonanie prac projektowych zgodnie z: 6.1 Ustawą Prawo Budowlane, 6.2 Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 29 lipca 2009 r. w sprawie finansowego wsparcia na tworzenie lokali socjalnych, mieszkań chronionych i lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy niestanowiących lokali socjalnych (Dz. U. Nr 120 poz. 1001). 6.3 Zgodnie z wytycznymi przedmiotowego Rozporządzenia w dokumentacji należy wskazać dane, niezbędne celem wnioskowania o dofinansowanie budownictwa mieszkaniowego, tj.: 6.3.1 Łączną powierzchnię użytkową tworzonych w ramach przedsięwzięcia lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy, wraz z pomieszczeniami przynależnymi (obliczona zgodnie z art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. z 2005 r., Nr 31 poz. 266 i Nr 69 poz. 626, z 2006 r. Nr 86, poz. 602, Nr 167, poz. 1193 i Nr 249, poz.1833 oraz z 2007 r. Nr 128, poz. 902 i Nr 173, poz. 1218) - odrębnie dla każdego budynku, 6.3.2 łączną powierzchnię użytkową tworzonych w ramach przedsięwzięcia lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy, bez pomieszczeń przynależnych (obliczona zgodnie z art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. z 2005 r., Nr 31 poz. 266 i Nr 69 poz. 626, z 2006 r. Nr 86, poz. 602, Nr 167, poz. 1193 i Nr 249, poz.1833 oraz z 2007 r. Nr 128, poz. 902 i Nr 173, poz. 1218) - odrębnie dla każdego budynku, 6.3.3 Przeciętną powierzchnię użytkową tworzonych w ramach przedsięwzięcia lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu gminy, bez pomieszczeń przynależnych (obliczona zgodnie z art. 2 ust. 2 ustawy z dnia 21 czerwca 2001 r. o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeksu Cywilnego (Dz. U. z 2005 r., Nr 31 poz. 266 i Nr 69 poz. 626, z 2006 r. Nr 86, poz. 602, Nr 167, poz. 1193 i Nr 249, poz.1833 oraz z 2007 r. Nr 128, poz. 902 i Nr 173, poz. 1218) - odrębnie dla każdego budynku, 6.3.4 Przewidywaną wartość wskaźnika EK, wyznaczoną zgodnie z zasadami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 listopada 2008 r., w sprawie metodologii obliczania charakterystyki energetycznej budynku i lokalu mieszkalnego lub części budynku stanowiącego samodzielną całość techniczno - użytkową oraz sposobu sporządzania i wzorów świadectw ich charakterystyki energetycznej - odrębnie dla każdego budynku, 6.3.5 Maksymalne wartości wskaźnika EP, ustalone zgodnie z § 329 ust. 3 rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - odrębnie dla każdego budynku, 6.4 Zgodnie z wytycznymi przedmiotowego Rozporządzenia dokumentacja projektowo - kosztorysowa realizowana w ramach przedmiotowego zadania będzie przewidywała wyposażenie lokali mieszkalnych w: 6.4.1Wannę lub kabinę natryskową w łazience, 6.4.2 Umywalkę w łazience, 6.4.3 Miskę ustępową - w łazience lub wydzielonym ustępie, 6.4.4 Zlewozmywak, 6.4.5 Czteropalnikową kuchenkę gazową lub na inne paliwo lub równoważną użytkowo kuchenkę elektryczną. Kosztorysy inwestorskie należy wykonać z uwzględnieniem kosztów wyżej wymienionego wyposażenia lokali. 6.5 Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, (Dz. U. Nr 202, poz. 2072), zgodnie z którym przedmiary robót i kosztorysy mają nawiązywać do specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, natomiast projekt architektoniczno - budowlany oraz projekt zagospodarowania powinny zostać wykonane z wyraźnie zaznaczonymi granicami nieruchomości, na której budowany jest budynek będący przedmiotem przedsięwzięcia, przyłączami technicznymi oraz obiektami i urządzeniami związanymi z budynkiem. 6.6 Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. nr 75 poz. 690z późniejszymi zmianami). 7. Terminowe wykonanie prac objętych Umową. 8. Umieszczanie informacji o autorstwie koncepcji. 9. Pełnienie nadzoru autorskiego. 10. Kosztorysy inwestorskie należy wykonać oddzielnie dla każdego budynku, wraz z zagospodarowaniem przyległego do niego terenu. 11. Niedopuszczalne są rozbieżności pomiędzy zapisem elektronicznym dokumentacji, a formą pisemną, a w przypadku zaistnienia takich niezgodności w trakcie trwania prac budowlano - montażowych, kosztami z tego tytułu Zamawiający obciąży Jednostkę Projektową..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6, 71.52.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.03.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty na zadanie zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: na Zadanie 1: 5 000,00 PLN na Zadanie 2: 5 000,00 PLN dla najpóźniej do 06.11.2012r. godz. 10.00

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres powodzenia ich działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonali co najmniej 1 dokumentację projektowo - kosztorysową dla zadania obejmującego wykonanie i odbiór robót budowlano - montażowych zespołu budownictwa mieszkaniowego (minimum dwa budynki) wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego - budynki o powierzchni nie mniejszej niż 1200 m2 powierzchni użytkowej mieszkań każdy, zlokalizowane na terenie objętym ochroną konserwatorską, z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców. Fakt wykonania prac projektowych musi być potwierdzony referencjami od zamawiających lub innymi dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy którzy dysponują lub będą dysponować co najmniej: 1. projektantem branży architektonicznej - posiadającym aktualne uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności architektonicznej, 2. osobą sprawdzającą branży architektonicznej - posiadającą aktualne uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności architektonicznej, 3. projektantem branży konstrukcyjno - budowlanej - posiadającym aktualne uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 4. osobą sprawdzającą branży konstrukcyjno - budowlanej - posiadającą aktualne uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, 5. projektantem branży sanitarnej - posiadającym aktualne uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 6. osobą sprawdzającą branży sanitarnej - posiadającą aktualne uprawnienia bez ograniczeń do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 7. projektantem branży elektrycznej - posiadającym aktualne uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych 8. osobą sprawdzającą branży elektrycznej - posiadającą aktualne uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę następujących postanowień umownych: a) termin realizacji umowy - wskutek wystąpienia okoliczności, niezależnych od stron umowy związanych z koniecznością zmiany okresu realizacji zamówienia; b) osób będących przedstawicielami Zamawiającego z przyczyn niezależnych od niego; c) osób wykonujące czynności wymienione w ofercie pod warunkiem wyrażenia zgody przez Zamawiającego oraz, że osoby te będą spełniały warunki opisane w SIWZ. d) Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę postanowień umownych gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z niniejszą Specyfikacją - Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia. e) Dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, jeżeli zajdzie potrzeba  w sytuacji zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta może spowodować wydłużenie terminu wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/staszicawiejska.zip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wałbrzychu, 58-300 Wałbrzych, Pl. Magistracki 21, pok. nr 27.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Wałbrzychu, 58-300 Wałbrzych, Pl. Magistracki 21, pok. nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie





Załączniki

Powiadom znajomego