Zapytanie ofertowe: Wykonanie prac projektowo- kosztorysowych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa budynku przy ul. Kościelnej 3A w Wałbrzychu na siedzibę Centrum Krzewienia Trzeźwości".
BO.271-73/12
Wałbrzych, dnia 10.08.2012r.
Zamawiający:
GMINA WAŁBRZYCH
58-300 Wałbrzych, Pl. Magistracki 1
NIP: 886-25-84-003
Referat Zamówień Publicznych
m.kosiba@um.walbrzych.pl
tel/fax: (74) 66 55 153 / (74) 66 55 155
ZAPYTANIE OFERTOWE
I POSTANOWIENIA OGÓLNE:
W związku z faktem, iż wartość niniejszego zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro, zamówienie będzie realizowane na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity; Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 ze zm.) oraz na podstawie Regulaminu postępowania w sprawie zamówień publicznych oraz prac komisji przetargowej w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu (załącznik do Zarządzenia Nr 595/2011 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 01 czerwca 2011r.).
II OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Kod CPV: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.
71248000- 8 Nadzór nad projektem i dokumentacją.
Nazwa zadania: Wykonanie prac projektowo- kosztorysowych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa budynku przy ul. Kościelnej 3A w Wałbrzychu na siedzibę Centrum Krzewienia Trzeźwości".
Przedmiot Zamówienia podzielono na 3 Etapy:
Etap I:
1. wykonanie Inwentaryzacji budowlanej - 2 egz.,
2. wykonanie oceny stanu technicznego budynku - 3 egz.,
3. wykonanie Koncepcji zagospodarowania obiektu oraz terenu działki nr 538/2 obręb nr 27 Śródmieście w Wałbrzychu.
Etap II:
1. wykonanie projektu budowlanego wielobranżowego - 5 egz.,
2. wykonanie projektów wykonawczych dla wszystkich koniecznych branż - 5 egz.,
3. wykonanie przedmiaru robót - 2 egz.,
4. wykonanie kosztorysów inwestorskich - 2 egz.,
5. wykonanie zbiorczego zestawienia kosztów - 2 egz.,
6. wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - 4 egz.,
7. przygotowanie i złożenie kompletnego wniosku o wydanie decyzji w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i pozwolenia na budowę oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę.
wraz z formą elektroniczną - płyta CD.
Etap III:
pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie rzeczowej realizacji zadania.
Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w załączonym projekcie umowy.
III TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:
Etap I: 7 tygodni od dnia podpisania umowy.
Etap II: 4 miesiące od dnia podpisania umowy.
Etap III: w trakcie realizacji rzeczowej zadania.
IV WARUNKI UDZIAŁU W ZAPYTANU OFERTOWYM:
1. Wykonawca musi udokumentować posiadanie odpowiedniego doświadczenia polegającego na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej trzech dokumentacji projektowych polegających na modernizacji wraz z termomodernizacją obiektów o kubaturze nie mniejszej niż 2000,00m3 każdy, z których każda obejmowała co najmniej przebudowę lub rozbudowę lub nadbudowę obiektu oraz prace termomodernizacyjne.
W celu udokumentowania wymaganego doświadczenia Wykonawca powinien przedstawić wykaz wykonanych (zakończonych) usług, według wzoru stanowiącego załącznik do zapytania ofertowego (załącznik nr 3), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania oraz referencje lub inny dokument potwierdzający że dana usługa została należycie wykonana.
2. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zespół Projektowy (osoby) musi składać się z:
a) projektanta branży architektonicznej - posiadającego aktualne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej,
b) osoby sprawdzającej branży architektonicznej - posiadającej aktualne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej,
c) projektanta branży konstrukcyjno - budowlanej - posiadającego aktualne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
d) osoby sprawdzającej branży konstrukcyjno - budowlanej- posiadającej aktualne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,
e) projektanta branży sanitarnej - posiadającego aktualne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
f) osoby sprawdzającej branży sanitarnej- posiadającej aktualne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
g) projektanta branży elektrycznej - posiadającego aktualne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
h) osoby sprawdzającej branży elektrycznej- posiadającej aktualne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
Wszystkie osoby muszą posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji projektantów wymaganych branż.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji osób sprawdzających wymaganych branż.
W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób skierowanych do wykonania zamówienia, jednakże pod warunkiem wyrażenia pisemnej zgody Zamawiającego.
W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat: posiadanych przez te osoby uprawnień, podstawie dysponowania tymi osobami lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia, funkcji jakie mają pełnić w trakcie realizacji zadania oraz oświadczeniem o posiadaniu uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie. (załącznik nr 2).
V TERMIN SKŁADANIA OFERT:
Do dnia 20.08.2012r. do godz 10.00
VI CENA OFERTOWA:
1. Wykonawca poda cenę brutto za całość zamówienia według wzoru:
(cena brutto za Etap I i II + cena brutto za Etap III).- załącznik nr 1.
2. Wykonawca poda cenę netto i brutto oraz stawkę podatku łącznie za Etap I i II -załącznik nr 1.
3. Wykonawca poda cenę ofertową brutto za Etap III według wzoru (cena brutto za 1 wiztę na budowie x 30-szacowana ilość wizyt na budowie w ramach pełnionego nadzoru autorskiego)- załącznik nr 1.
4. Wykonawca poda cenę netto i brutto oraz stawkę podatku VAT za 1 wizytę na budowie w ramach pełnionego nadzoru autorskiego- załącznik nr 1.
Zaoferowane ceny mają charakter stały i niezmienny przez cały okres realizacji umowy.
Podstawą wyboru wykonawcy będzie wartość oferty brutto za całość zamówienia.
Podstawą rozliczenia Etapu III będzie iloczyn cen jednostkowych brutto i faktycznej ilości wizyt na budowie.
VII KRYTERIUM OCENY OFERT:
Cena brutto oferty - 100%. Ewentualne upusty i rabaty powinny być wliczone w cenę oferty. Do realizacji niniejszego zamówienia zostanie wybrany Wykonawca, który złoży ofertę z najniższą ceną spośród ważnych ofert.
Złożona oferta powinna zawierać co najmniej:
-
nazwę i adres oferenta, NIP, REGON,
-
nazwę zadania,
-
cenę oferty (cena brutto za całość Zamówienia- zgodnie z pkt VI)
-
cenę za Etap I, II, III oraz za 1 wizytę na budowie (zgodnie z pkt VI)
-
datę sporządzenia oferty,
-
podpis Wykonawcy,
-
zaakceptowany projekt umowy.
Oferta powinna być sporządzona na papierze firmowym Wykonawcy lub opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia oraz być podpisana przez Wykonawcę.
Oferty należy składać w terminie do dnia 20.08.2012r. Godz.: 10:00 w siedzibie Zamawiającego, Plac Magistracki 1 (Referat Zamówień Publicznych, pok. Nr 27), 58-300 Wałbrzych.
Oferta może być również złożona za pośrednictwem poczty, w takim przypadku musi dotrzeć do Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20.08.2012 do godz 10:00.
Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami.
W zakresie zagadnień merytorycznych:
Imię i nazwisko: p. Andżelika Reszka
Tel:74 64 88 514
W zakresie zagadnień formalno - prawnych:
Imię i nazwisko: p. Maciej Kosiba
Tel./fax.: 74 66 55 153 / 074 66 55 155, e-mail: m.kosiba@um.walbrzych.pl
Załączniki:
Załącznik nr 1- formularz oferty
Załącznik nr 2- wykaz usług
Załącznik nr 3- wykaz osób
Załącznik nr 4- projekt umowy
Kierownik Referatu Zamówień Publicznych
Marek Pałosz