W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Zapytanie ofertowe: Wykonanie prac projektowo- kosztorysowych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa budynku przy ul. Kościelnej 3A w Wałbrzychu na siedzibę Centrum Krzewienia Trzeźwości".

  

BO.271-73/12                                                                   

                                                                                            Wałbrzych, dnia 10.08.2012r.

Zamawiający:

GMINA WAŁBRZYCH

58-300 Wałbrzych, Pl. Magistracki 1

NIP: 886-25-84-003

Referat Zamówień Publicznych

m.kosiba@um.walbrzych.pl

tel/fax: (74) 66 55 153 / (74) 66 55 155


ZAPYTANIE OFERTOWE


I POSTANOWIENIA OGÓLNE:

W związku z faktem, iż wartość niniejszego zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 14.000 euro, zamówienie będzie realizowane na podstawie art. 4 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity; Dz.U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 ze zm.) oraz na podstawie Regulaminu postępowania w sprawie zamówień publicznych oraz prac komisji przetargowej w Urzędzie Miejskim w Wałbrzychu (załącznik do Zarządzenia Nr 595/2011 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 01 czerwca 2011r.).


II OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:

Kod CPV: 71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania.

71248000- 8 Nadzór nad projektem i dokumentacją.


Nazwa zadania: Wykonanie prac projektowo- kosztorysowych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa budynku przy ul. Kościelnej 3A w Wałbrzychu na siedzibę Centrum Krzewienia Trzeźwości".


Przedmiot Zamówienia podzielono na 3 Etapy:


Etap I:

1. wykonanie Inwentaryzacji budowlanej - 2 egz.,

2. wykonanie oceny stanu technicznego budynku - 3 egz.,

3. wykonanie Koncepcji zagospodarowania obiektu oraz terenu działki nr 538/2 obręb nr 27 Śródmieście w Wałbrzychu.


Etap II:

1. wykonanie projektu budowlanego wielobranżowego - 5 egz.,

2. wykonanie projektów wykonawczych dla wszystkich koniecznych branż - 5 egz.,

3. wykonanie przedmiaru robót - 2 egz.,

4. wykonanie kosztorysów inwestorskich - 2 egz.,

5. wykonanie zbiorczego zestawienia kosztów - 2 egz.,

6. wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - 4 egz.,

7. przygotowanie i złożenie kompletnego wniosku o wydanie decyzji w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i pozwolenia na budowę oraz uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę.

wraz z formą elektroniczną - płyta CD.


Etap III:

pełnienie nadzoru autorskiego w trakcie rzeczowej realizacji zadania.


Wszystkie obowiązki Wykonawcy zawarte są w załączonym projekcie umowy.



III TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA:

Etap I: 7 tygodni od dnia podpisania umowy.

Etap II: 4 miesiące od dnia podpisania umowy.

Etap III: w trakcie realizacji rzeczowej zadania.


IV WARUNKI UDZIAŁU W ZAPYTANU OFERTOWYM:


1. Wykonawca musi udokumentować posiadanie odpowiedniego doświadczenia polegającego na wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej trzech dokumentacji projektowych polegających na modernizacji wraz z termomodernizacją obiektów o kubaturze nie mniejszej niż 2000,00m3 każdy, z których każda obejmowała co najmniej przebudowę lub rozbudowę lub nadbudowę obiektu oraz prace termomodernizacyjne.

W celu udokumentowania wymaganego doświadczenia Wykonawca powinien przedstawić wykaz wykonanych (zakończonych) usług, według wzoru stanowiącego załącznik do zapytania ofertowego (załącznik nr 3), w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz daty i miejsca wykonania oraz referencje lub inny dokument potwierdzający że dana usługa została należycie wykonana.


2. Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zespół Projektowy (osoby) musi składać się z:

a) projektanta branży architektonicznej - posiadającego aktualne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej,

b) osoby sprawdzającej branży architektonicznej - posiadającej aktualne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej,

c) projektanta branży konstrukcyjno - budowlanej - posiadającego aktualne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,

d) osoby sprawdzającej branży konstrukcyjno - budowlanej- posiadającej aktualne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności konstrukcyjno - budowlanej,

e) projektanta branży sanitarnej - posiadającego aktualne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,

f) osoby sprawdzającej branży sanitarnej- posiadającej aktualne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,

g) projektanta branży elektrycznej - posiadającego aktualne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,

h) osoby sprawdzającej branży elektrycznej- posiadającej aktualne uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,

Wszystkie osoby muszą posiadać uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie.

Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji projektantów wymaganych branż.

Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji osób sprawdzających wymaganych branż.

W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający przewiduje możliwość zmiany osób skierowanych do wykonania zamówienia, jednakże pod warunkiem wyrażenia pisemnej zgody Zamawiającego.


W celu potwierdzenia spełnienia niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat: posiadanych przez te osoby uprawnień, podstawie dysponowania tymi osobami lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia, funkcji jakie mają pełnić w trakcie realizacji zadania oraz oświadczeniem o posiadaniu uprawnień do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie. (załącznik nr 2).


V TERMIN SKŁADANIA OFERT:

Do dnia 20.08.2012r. do godz 10.00


VI CENA OFERTOWA:

1. Wykonawca poda cenę brutto za całość zamówienia według wzoru:

(cena brutto za Etap I i II + cena brutto za Etap III).- załącznik nr 1.

2. Wykonawca poda cenę netto i brutto oraz stawkę podatku łącznie za Etap I i II -załącznik nr 1.

3. Wykonawca poda cenę ofertową brutto za Etap III według wzoru (cena brutto za 1 wiztę na budowie x 30-szacowana ilość wizyt na budowie w ramach pełnionego nadzoru autorskiego)- załącznik nr 1.

4. Wykonawca poda cenę netto i brutto oraz stawkę podatku VAT za 1 wizytę na budowie w ramach pełnionego nadzoru autorskiego- załącznik nr 1.

Zaoferowane ceny mają charakter stały i niezmienny przez cały okres realizacji umowy.

Podstawą wyboru wykonawcy będzie wartość oferty brutto za całość zamówienia.

Podstawą rozliczenia Etapu III będzie iloczyn cen jednostkowych brutto i faktycznej ilości wizyt na budowie.


VII KRYTERIUM OCENY OFERT:

Cena brutto oferty - 100%. Ewentualne upusty i rabaty powinny być wliczone w cenę oferty. Do realizacji niniejszego zamówienia zostanie wybrany Wykonawca, który złoży ofertę z najniższą ceną spośród ważnych ofert.


Złożona oferta powinna zawierać co najmniej:

  1. nazwę i adres oferenta, NIP, REGON,

  2. nazwę zadania,

  3. cenę oferty (cena brutto za całość Zamówienia- zgodnie z pkt VI)

  4. cenę za Etap I, II, III oraz za 1 wizytę na budowie (zgodnie z pkt VI)

  5. datę sporządzenia oferty,

  6. podpis Wykonawcy,

  7. zaakceptowany projekt umowy.


Oferta powinna być sporządzona na papierze firmowym Wykonawcy lub opatrzona pieczątką firmową, posiadać datę sporządzenia oraz być podpisana przez Wykonawcę.

Oferty należy składać w terminie do dnia 20.08.2012r. Godz.: 10:00 w siedzibie Zamawiającego, Plac Magistracki 1 (Referat Zamówień Publicznych, pok. Nr 27), 58-300 Wałbrzych.

Oferta może być również złożona za pośrednictwem poczty, w takim przypadku musi dotrzeć do Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie do dnia 20.08.2012 do godz 10:00.


Osoby uprawnione do kontaktów z Wykonawcami.

W zakresie zagadnień merytorycznych:

Imię i nazwisko: p. Andżelika Reszka

Tel:74 64 88 514

W zakresie zagadnień formalno - prawnych:

Imię i nazwisko: p. Maciej Kosiba

Tel./fax.: 74 66 55 153 / 074 66 55 155, e-mail: m.kosiba@um.walbrzych.pl



Załączniki:

Załącznik nr 1- formularz oferty

Załącznik nr 2- wykaz usług

Załącznik nr 3- wykaz osób

Załącznik nr 4- projekt umowy


                               Kierownik Referatu Zamówień Publicznych

                               Marek Pałosz

Załączniki

Powiadom znajomego