W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Ogłoszenie o zamówieniu: Opracowanie koncepcji, Projektu Budowlanego oraz Projektu Wykonawczego adapatacji budynku nr 2 (siłowni)adres: Wałbrzych, ul. Wysockiego 29, obręb Biały Kamień, działki nr 208/67 i 208/63 na potrzeby Parku Wielokulturowego Stara Kopalnia (...) , która stanowić będzie materiał uzupełniający do zamówienia, związanego z realizacją zadania pod nazwą Rewitalizacja i adaptacja na cele kulturalne byłej KWK Julia - Zadanie 2 PW Stara Kopalnia

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.um.walbrzych.pl/zzp/budyneksilowni.zip


Opracowanie koncepcji, Projektu Budowlanego oraz Projektu Wykonawczego adapatacji budynku nr 2 (siłowni)adres: Wałbrzych, ul. Wysockiego 29, obręb Biały Kamień, działki nr 208/67 i 208/63 na potrzeby Parku Wielokulturowego Stara Kopalnia (...) , która stanowić będzie materiał uzupełniający do zamówienia, związanego z realizacją zadania pod nazwą Rewitalizacja i adaptacja na cele kulturalne byłej KWK Julia - Zadanie 2 PW Stara Kopalnia
Numer ogłoszenia: 236314 - 2012; data zamieszczenia: 05.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych , Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 074 6655155.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie koncepcji, Projektu Budowlanego oraz Projektu Wykonawczego adapatacji budynku nr 2 (siłowni)adres: Wałbrzych, ul. Wysockiego 29, obręb Biały Kamień, działki nr 208/67 i 208/63 na potrzeby Parku Wielokulturowego Stara Kopalnia (...) , która stanowić będzie materiał uzupełniający do zamówienia, związanego z realizacją zadania pod nazwą Rewitalizacja i adaptacja na cele kulturalne byłej KWK Julia - Zadanie 2 PW Stara Kopalnia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie pełno branżowej dokumentacji budowlanej mającej na celu zaadoptowanie budynku siłowni na potrzeby: a) punktu przyjęcia oraz wprowadzenia potencjalnego turysty na teren Parku Wielokulturowego Stara Kopalnia, b) sali widowiskowej wraz z zapleczem socjalno-technicznym, Dokumentacja projektowa składać się musi z n/w opracowań: Inwentaryzacja budowlana istniejącego budynku Ekspertyza budowlana branży konstrukcyjnej istniejącego budynku Koncepcja ogólnobudowlana- 2 egz. Projekt budowlany - 6 egz. Projekt wykonawczy - 4 egz. Projekt technologii sceny w zakresie nagłośnienia oraz oświetlenia - 4 egz. Audyt energetyczny - 4 egz. Kosztorys inwestorski - 1 egz. Przedmiar robót - 2 egz. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 2 egz. W zakresie Projektanta pozostaje także uzyskanie wypisów, wyrysów, mapy do celów projektowych oraz wszelkich uzgodnień włącznie z złożeniem wniosku o wydanie Decyzji o Pozwoleniu na Budowę..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00-7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W tym postępowaniu wadium nie obowiązuje

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) Wykazać się- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem (zakończeniem) co najmniej jednej usługi polegającej na wykonaniu prac projektowych w zakresie dokumentacji projektowych i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych dla remontów i modernizacji co najmniej jednego obiektu użyteczności publicznej o powierzchni użytkowej nie mniejszej niż 1 000 m2 lub zespołu obiektów o powierzchni minimum 1 500 m2. b) Odnośnie osoby przewidzianej do wykonania projektu technologii sceny w zakresie nagłośnienia oraz aranżacji akustycznej. Wykazać się- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem (zakończeniem) co najmniej dwóch dokumentacji dla technologii sceny w zakresie nagłośnienia oraz aranżacji akustycznej. Ocena spełnienia ww.warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami i/lub pisemnego zobowiązania innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy osób zdolnych do wykonania zamówienia: 1.Projektant branży architektonicznej (min. jedna osoba) - posiadający aktualne uprawnienia do projektowania bez ograniczenia w specjalności architektonicznej, 2.Osoby sprawdzające branżę architektoniczną (min. jedna osoba) - posiadająca aktualne uprawnienia do projektowania bez ograniczenia w specjalności architektonicznej, 3.Projektant branży konstrukcyjno-budowlanej (min. jedna osoba) - posiadająca aktualne uprawnienia do projektowania bez ograniczenia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 4.Osoby sprawdzające branżę konstrukcyjno-budowlaną (min. jedna osoba) - posiadająca aktualne uprawnienia do projektowania bez ograniczenia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, 5.Projektant branży sanitarnej (min. jedna osoba) - posiadająca aktualne uprawnienia do projektowania bez ograniczenia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych . 6.Osoby sprawdzające branżę sanitarną (min. jedna osoba) - posiadające aktualne uprawnienia do projektowania bez ograniczenia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 7.Projektant branży elektrycznej (min. jedna osoba) - posiadające aktualne uprawnienia do projektowania bez ograniczenia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 8.Osoby sprawdzające branżę elektryczną (min. jedna osoba) - posiadająca aktualne uprawnienia do projektowania bez ograniczenia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, 9.Osoba przewidziana do wykonania projektu technologii sceny w zakresie nagłośnienia oraz aranżacji akustycznej - posiadająca w/w doświadczenie. Ocena spełnienia ww.warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę następujących postanowień umownych: a) Termin realizacji umowy - wskutek wystąpienia okoliczności, niezależnych od stron umowy związanych z koniecznością zmiany okresu realizacji zamówienia; b) osób będących przedstawicielami Zamawiającego z przyczyn niezależnych od niego; c) innych - mogących mieć wpływ na niezakończenie przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od stron; d) osób tj. osób wymienionych w rozdziale III SIWZ, spełniających warunki udziału w niniejszym postępowaniu przetargowym, pod warunkiem wyrażenia pisemnej zgody przez Zamawiającego. e) jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia, lub wystąpią zdarzenia związane z siłą wyższą. f) dopuszcza się zmiany postanowień umowy mogących mieć wpływ na niezakończenie lub utratę finansowania zamówienia;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/budyneksilowni.zip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. Nr 27.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. Nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Załączniki

Powiadom znajomego