W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Ogłoszenie o zamówieniu: Pełnienie funkcji nauczyciela-koordynatora, w ramach projektu pn. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów wałbrzyskich szkół poprzez realizację programu zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i dodatkowych dla uczniów o szczególnych potrzebach, nr projektu POKL.09.01.02-02-010/11

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.um.walbrzych.pl/zzp/koordynator.zip


Wałbrzych: Pełnienie funkcji nauczyciela-koordynatora, w ramach projektu pn. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów wałbrzyskich szkół poprzez realizację programu zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i dodatkowych dla uczniów o szczególnych potrzebach, nr projektu POKL.09.01.02-02-010/11
Numer ogłoszenia: 27027 - 2012; data zamieszczenia: 01.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych , Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 074 6655155.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji nauczyciela-koordynatora, w ramach projektu pn. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów wałbrzyskich szkół poprzez realizację programu zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i dodatkowych dla uczniów o szczególnych potrzebach, nr projektu POKL.09.01.02-02-010/11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji nauczyciela - koordynatora w 6 szkołach prowadzonych przez Gminę Wałbrzych. Zamówienie zostało podzielone na 6 części. - Część zamówienia nr 1 - pełnienie funkcji nauczyciela - koordynatora w Publicznym Gimnazjum nr 2, ul. 11 Listopada 75, 58-302 Wałbrzych (rok szkolny 2011/2012 oraz 2012/2013 - klasy 1-3); - Część zamówienia nr 2 - pełnienie funkcji nauczyciela - koordynatora w Publicznym Gimnazjum nr 3, ul. Piotra Skargi 49, 58-300 Wałbrzych (rok szkolny 2011/2012 oraz 2012/2013 - klasy 1-3); - Część zamówienia nr 3 - pełnienie funkcji nauczyciela - koordynatora w Publicznym Gimnazjum nr 4, ul. 1 Maja 149, 58-305 Wałbrzych (rok szkolny 2011/2012 oraz 2012/2013 - klasy 1-3); - Część zamówienia nr 4 - pełnienie funkcji nauczyciela - koordynatora w Publicznym Gimnazjum nr 5, ul. Wańkowicza 13, 58-304 Wałbrzych (rok szkolny 2011/2012 oraz 2012/2013 - klasy 1-3); - Część zamówienia nr 5 - pełnienie funkcji nauczyciela - koordynatora w Publicznej Szkole Podstawowej nr 23, ul. Adama Struga 3, 58-301 Wałbrzych (rok szkolny 2011/2012, rok szkolny 2012/2013 - klasy 4-6); - Część zamówienia nr 6 - pełnienie funkcji nauczyciela - koordynatora w Publicznej Szkole Podstawowej nr 30, ul. Chałubińskiego 13, 58-302 Wałbrzych (rok szkolny 2011/2012, rok szkolny 2012/2013 - klasy 4-6); Do obowiązków Wykonawcy będzie należeć: 1). Nadzór nad realizacją projektu w danej szkole. 2). Udział w procesie rekrutacji uczestników: Przyjmowanie i weryfikacja dokumentów rekrutacyjnych (deklaracja uczestnictwa w projekcie, oświadczenie uczestnika projektu o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, kwestionariusz uczestnika projektu, oświadczenie o dochodzie za ostatnie 3 miesiące złożonego przez rodziców/ opiekunów prawnych uczestnika projektu, oświadczenie o korzystaniu lub niekorzystaniu z pomocy MOPS). Zebranie informacji nt. średniej ocen uczniów: - dla zajęć wyrównawczych średnia ocen równa lub niższa 3,5 w poprzednim roku szkolnym z przedmiotów objętych zajęciami wyrównawczymi (weryfikacja na podstawie świadectwa szkolnego), tj. z matematyki, języka obcego, nauk przyrodniczych i informatyki. - dla zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych - średnia ocen powyżej 3,5 ze wszystkich przedmiotów w poprzednim roku szkolnym (weryfikacja na podstawie świadectwa szkolnego). Utworzenie listy rezerwowej. 3) Przygotowanie wizyt w zakładach pracy w uzgodnieniu z nauczycielem przedsiębiorczości - ustalenie listy odwiedzanych zakładów, ustalenie terminów i godzin spotkań. 4). Opieka nad uczniami podczas zajęć prowadzonych poza budynkiem szkoły (zajęcia w Explora - Park, wizyty w zakładach pracy). 5). Przygotowywanie, co miesięcznych raportów z realizacji zajęć w danej szkole na podstawie dzienników zajęć. Sprawozdanie będzie zawierało zbiorczy opis zajęć wraz z ich tematyką, liczbę uczestników z podziałem na poszczególne grupy i płeć. Raport będzie przekazywany do 5 dnia miesiąca następującego po miesiącu, którego dotyczył raport. 6). Dbanie o odpowiednią motywację uczestników do udziału w zajęciach i wysoką frekwencję na zajęciach. 7). Informowanie o zaobserwowanych nieprawidłowościach i/lub problemach, które wystąpiły lub mogą wystąpić w trakcie realizacji projektu. 8). Prowadzenie ewidencji godzin i zadań na potrzeby rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia. 9). Przestrzeganie przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002r. Nr 101 poz. 926 z późn. zm.) oraz rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 29 kwietnia 2004 r. w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych, jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz. 1024). 10). Niezwłoczne udostępnianie dokumentacji z zakresu realizacji umowy na żądanie uprawnionemu przedstawicielowi Zleceniodawcy, organowi kontrolującemu. 11). Zapoznanie się oraz stosowanie zasady równości płci obowiązującej w projektach współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego. Forma zatrudnienia: umowa - zlecenia na okres 16 miesięcy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W tym postępowaniu wadium nie obowiązuje

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla każdej części zamówienia: - oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu wymaganego stopnia awansu zawodowego. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400). Ocena spełnienia ww.warunku dokonana będzie zgodnie z formuła spełnia- nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla każdej części zamówienia: Wykonawca powinien posiadać, co najmniej stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego oraz spełniać wymogi dotyczące wykształcenia i kwalifikacji określone Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400). Ocena spełnienia ww. warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę postanowień umownych: W sytuacji gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z niniejszą Specyfikacją.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/koordynator.zip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. Nr 27.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.02.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. Nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest wspófinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałanie 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


Załączniki

Powiadom znajomego