W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Ogłoszenie o zamówieniu: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych z matematyki, przedsiębiorczości oraz zajęć psychologicznych, w ramach projektu, pn. "Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów wałbrzyskich szkół poprzez realizację programu zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i dodaktowych dla uczniów o szczególnych potrzebach", nr projektu: POKL.09.01.02-02-010/11

 

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.um.walbrzych.pl/zzp/uslugiedukacyjneIII.zip


Wałbrzych: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych z matematyki, przedsiębiorczości oraz zajęć psychologicznych, w ramach projektu, pn. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów wałbrzyskich szkół poprzez realizację programu zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i dodaktowych dla uczniów o szczególnych potrzebach, nr projektu: POKL.09.01.02-02-010/11
Numer ogłoszenia: 10905 - 2012; data zamieszczenia: 11.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych , Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 074 6655155.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dydaktyczno-wyrównawczych, zajęć pozalekcyjnych i pozaszkolnych z matematyki, przedsiębiorczości oraz zajęć psychologicznych, w ramach projektu, pn. Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów wałbrzyskich szkół poprzez realizację programu zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i dodaktowych dla uczniów o szczególnych potrzebach, nr projektu: POKL.09.01.02-02-010/11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi edukacyjne obejmujące prowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych, pozalekcyjnych i pozaszkolnych z matematyki, przedsiębiorczości oraz zajęć psychologicznych w szkołach prowadzonych przez Gminę Wałbrzych: Publiczne Gimnazjum nr 2, ul. 11 Listopada 75, 58-302 Wałbrzych (klasy 1-3); Publiczne Gimnazjum nr 3, ul. Piotra Skargi 49, 58-300 Wałbrzych (klasy 1-3); Publiczne Gimnazjum nr 4, ul. 1 Maja 149, 58-305 Wałbrzych (klasy 1-3); Publiczne Gimnazjum nr 5, ul. Wańkowicza 13, 58-304 Wałbrzych (klasy 1-3); Publiczna Szkoła Podstawowa nr 23, ul. Adama Struga 3, 58-301 Wałbrzych Wałbrzych (rok szkolny 2011/2012 - klasy 5-6, rok szkolny 2012/2013 - klasy 4-6). Publiczna Szkoła Podstawowa nr 30, ul. Chałubińskiego 13, 58-302 Wałbrzych Wałbrzych (rok szkolny 2011/2012 - klasy 5-6, rok szkolny 2012/2013 - klasy 4-6) Używaną jednostkę 1 godziny należy rozumieć, jako zajęcia trwające nieprzerwanie 45 minut w przypadku wszystkich rodzajów zajęć w ramach projektu. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 8 części., tj.: Część zamówienia nr 1 - zajęcia z matematyki w Publicznym Gimnazjum nr 3: - Rodzaj zajęć: zajęcia dydaktyczno - wyrównawcze dla uczniów z najniższą średnią ocen oraz pozalekcyjne i pozaszkolne rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych. - Harmonogram: rok szkolny 2011/2012 - 65 godz./1 grupę, liczba grup: 2, liczba osób w grupie: 8 rok szkolny 2012/2013 - 65 godz./1 grupę, liczba grup: 2, liczba osób w grupie: 8 Część zamówienia nr 2 - zajęcia z przedsiębiorczości w Publicznym Gimnazjum nr 4: - Rodzaj zajęć: pozalekcyjne i pozaszkolne. - Harmonogram: rok szkolny 2011/2012 - 39 godz./1 grupę, liczba grup: 4, liczba osób w grupie: 20 rok szkolny 2012/2013 - 39 godz./1 grupę, liczba grup: 4, liczba osób w grupie: 20 Część zamówienia nr 3 - zajęcia z przedsiębiorczości w Publicznym Gimnazjum nr 5: - Rodzaj zajęć: pozalekcyjne i pozaszkolne. - Harmonogram: rok szkolny 2011/2012 - 39 godz./1 grupę, liczba grup: 4, liczba osób w grupie: 20 rok szkolny 2012/2013 - 39 godz./1 grupę, liczba grup: 4, liczba osób w grupie: 20 Część zamówienia nr 4 - zajęcia z przedsiębiorczości w Publicznej Szkole Podstawowej nr 23: - Rodzaj zajęć: pozalekcyjne i pozaszkolne. - Harmonogram: rok szkolny 2011/2012 - 39 godz./1 grupę, liczba grup: 1, liczba osób w grupie: 20 rok szkolny 2012/2013 - 39 godz./1 grupę, liczba grup: 1, liczba osób w grupie: 20 Część zamówienia nr 5 - zajęcia z przedsiębiorczości w Publicznej Szkole Podstawowej nr 30: - Rodzaj zajęć: pozalekcyjne i pozaszkolne. - Harmonogram: rok szkolny 2011/2012 - 39 godz./1 grupę, liczba grup: 1, liczba osób w grupie: 20 rok szkolny 2012/2013 - 39 godz./1 grupę, liczba grup: 1, liczba osób w grupie: 20 Część zamówienia nr 6 - zajęcia psychologiczne w Publicznym Gimnazjum nr 2: Harmonogram: rok szkolny 2011/2012 - 10 godz., rok szkolny 2012/2013 - 10 godz. Zajęciami psychologicznymi zostaną objęci wszyscy uczniowie uczestniczący w projekcie, biorący udział w zajęciach dydaktyczno - wyrównawczych oraz pozalekcyjnych i pozaszkolnych dla uczniów uzdolnionych. Część zamówienia nr 7 - zajęcia psychologiczne w Publicznym Gimnazjum nr 3: Harmonogram: rok szkolny 2011/2012 - 10 godz., rok szkolny 2012/2013 - 10 godz. Zajęciami psychologicznymi zostaną objęci wszyscy uczniowie uczestniczący w projekcie, biorący udział w zajęciach dydaktyczno - wyrównawczych oraz pozalekcyjnych i pozaszkolnych dla uczniów uzdolnionych. Część zamówienia nr 8 - zajęcia psychologiczne w Publicznej Szkole Podstawowej nr 23: Harmonogram: rok szkolny 2011/2012 - 10 godz., rok szkolny 2012/2013 - 10 godz. Zajęciami psychologicznymi zostaną objęci wszyscy uczniowie uczestniczący w projekcie, biorący udział w zajęciach dydaktyczno - wyrównawczych oraz pozalekcyjnych i pozaszkolnych dla uczniów uzdolnionych. Obowiązki Wykonawcy: a) Dla części zamówienia od nr 1 do nr 5: - Przygotowanie i prowadzenie zajęć dydaktyczno - wyrównawczych dla uczniów z najniższą średnią ocen oraz pozalekcyjnych i pozaszkolnych rozwijających zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych w terminie maksymalnym do zakończenia zajęć edukacyjnych w roku szkolnym 2012/13, zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie projektu pn: Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów wałbrzyskich szkół poprzez realizację programu zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i dodatkowych dla uczniów o szczególnych potrzebach, nr projektu: POKL.09.01.02-02-010/11, ustalonym z Zamawiającym harmonogramem zajęć oraz sporządzonym przez Wykonawcę i zatwierdzonym przez Zamawiającego ramowym planem zajęć sporządzonym oddzielnie do każdej części zamówienia. b) Dla części zamówienia od nr 6 do nr 8: -Prowadzenie konsultacji psychologicznych dla dzieci i ich rodziców, udzielanie wsparcia psychologicznego w zakresie odkrywania własnych uzdolnień i predyspozycji, wspieranie uczniów w pobudzaniu aktywności społecznej oraz zawodowej. -Rozpoznawanie mocnych i słabych stron uczestników oraz tworzenie indywidualnych planów rozwoju psycho - edukacyjnego uczestników. c) Dla wszystkich części zamówienia (tj. od nr 1 do nr 8): -Dokumentowanie własnej pracy poprzez prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją projektu, w szczególności miesięcznych harmonogramów zajęć, dzienników zajęć z listą obecności uczestników wsparcia, kart pracy. -Bieżąca kontrola frekwencji i monitorowania osiągnięć uczniów. -Zapoznanie się oraz stosowanie zasady równości płci obowiązującej w projektach współfinansowanych z Europejskiego Funduszu Społecznego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.31.00.00-8, 85.12.12.70-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W tym postępowaniu wadium nie obowiązuje

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla część zamówienia od nr 1 do nr 5 włącznie: oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu wymaganego stopnia awansu zawodowego oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 roku w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400). Dla części zamówienia od nr 6 do nr 8 (dot. zajęć psychologicznych w 3 szkołach prowadzonych przez Gminę Wałbrzych): -oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu kwalifikacji umożliwiających uzyskanie wpisu na listę psychologów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 8 czerwca 2001r. O zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów (Dz.U. z 2001 r., Nr 73, poz. 763). Ocena spełnienia ww.warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla część zamówienia od nr 1 do nr 5 włącznie: - Wykonawca ( co najmniej jedna osoba) powinien posiadać, co najmniej stopień awansu zawodowego nauczyciela kontraktowego oraz spełniać wymogi dotyczące wykształcenia i kwalifikacji określone Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400). Dla części zamówienia od nr 6 do nr 8 (dot. zajęć psychologicznych w 3 szkołach prowadzonych przez Gminę Wałbrzych): - Wykonawca powinien posiadać kwalifikacje umożliwiające uzyskanie wpisu na listę psychologów, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 8 czerwca 2001 r. o zawodzie psychologa i samorządzie zawodowym psychologów (Dz.U. z 2001 r., Nr 73, poz. 763). Ocena spełnienia ww.warunku dokonana będzie zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę postanowień umownych: W sytuacji gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z niniejszą Specyfikacją.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.walbrzych.pl/zzp/uslugiedukacyjneIII.zip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wałbrzychu, pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. Nr 27.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Wałbrzychu, pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. Nr 13.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest wspófinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. - Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie




Załączniki

Powiadom znajomego