Ogłoszenie o zamówieniu: Wykonanie prac projektowo-kosztorysowych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Remont budynku przy ul. Rolniczej 2 w Wałbrzychu"
Wałbrzych: Wykonanie prac projektowo-kosztorysowych dla zadania inwestycyjnego pn.: Remont budynku przy ul. Rolniczej 2 w Wałbrzychu.
Numer ogłoszenia: 70061 - 2010; data zamieszczenia: 30.03.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wałbrzych , Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 6655153, 6655154, faks 074 6655155.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.walbrzych.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac projektowo-kosztorysowych dla zadania inwestycyjnego pn.: Remont budynku przy ul. Rolniczej 2 w Wałbrzychu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac projektowo - kosztorysowych dla zadania inwestycyjnego pn.: Remont kapitalny budynku przy ul. Rolniczej 2 w Wałbrzychu. Zakres prac projektowych: wykonanie audytów energetycznych, dokumentacji projektowych, mapy do celów projektowych, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich, zbiorczych zestawień kosztów. Planowane przeznaczenie obiektu: 12 lokali mieszkalnych socjalnych.
Przedmiot zamówienia, zostaje podzielony na 2 etapy.
1) Etap I obejmujący:
1.1. wykonanie mapy do celów projektowych - 4 egz.,
1.2. wykonanie audytu energetycznego budynku - 4 egz.,
1.3.wykonanie projektu budowlanego wielobranżowego - 4 egz.
1.4. przygotowanie wniosku o wydanie decyzji w sprawie zatwierdzenia projektu budowlanego i pozwolenia na budowę - 2 egz.,
2) Etap II obejmujący:
2.1.wykonanie projektów wykonawczych dla wszystkich branż - 5 egz.
2.2. wykonanie przedmiarów robót - 3 egz.,
2.3. wykonanie kosztorysów inwestorskich - 3 egz,
2.4. wykonanie zbiorczego zestawienia kosztów - 3 egz.,
2.5.wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 egz.,
2.6 .uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę, wraz z formą elektroniczną - płyta CD.
Dla całości prac projektowych należy uwzględnić poniższe wytyczne:
1. Wykonanie prac projektowych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
2. Opracowanie projektów budowlanych i wykonawczych przez osoby posiadające odpowiednie uprawnienia budowlane do projektowania zgodnie z Prawem Budowlanym.
3. Wykonanie prac projektowych zgodnie z: a) z materiałami otrzymanymi od Zamawiającego, tj. wytycznymi do wykonania dokumentacji, b) Ustawą Prawo Budowlane, c) Ustawą o finansowym wsparciu tworzenia lokali socjalnych, mieszkań chronionych, noclegowni i domów bezdomnych (Dz. U. z 2006 roku nr 251 poz. 1844 z późn. zmianami), d) Ustawą o ochronie praw lokatorów (Dz. U. z 2001 roku nr 71 poz. 733 z późn. zmianami).
4. Przy wykonywaniu przedmiotu Umowy określonego w §1 ust. 2.2.2., 2.2.3., 2.2.5. Umowy uwzględnienie Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego, (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072), zgodnie z którym przedmiary robót i kosztorysy mają nawiązywać do specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
5. Uzyskanie wypisu i wyrysu z Miejscowego Planu Zagospodarowania Przestrzennego, a w przypadku jego braku uzyskanie decyzji o warunkach zabudowy lub Decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego,
Wszystkie dokumenty wymienione w rozdziale III SIWZ Wykonawca dostarczy w formie drukowanej w ilościach podanych powyżej, a także w formie elektronicznej na płycie CD (w formacie *.pdf, część kosztowa, tj. przedmiary robót i kosztorysy w plikach *.pdf i *.xls). Niezgodności pomiędzy zapisem elektronicznym, a formą pisemną będą rozstrzygane w ten sposób, że oryginał opracowania stanowi forma pisemna..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.21.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.08.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Oświadczenie o posiadaniu uprawnień niezbędnych do wykonywania działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe oświadczenia dla każdego z nich.
-
Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Wykonanie usług tj:
-
a1) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonanie audytu energetycznego dla zadań obejmujących wykonanie i odbiór robót budowlanych co najmniej dwóch obiektów z przeznaczeniem na lokale mieszkalne, socjalne;
-
a2) w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie wykonanie dokumentacji projektowych i specyfikacji technicznych dla zadań obejmujących wykonanie i odbiór robót budowlanych co najmniej dwóch obiektów z przeznaczeniem na lokale mieszkalne, socjalne.
-
Zamawiający dopuszcza łączenie doświadczenia w wykonaniu powyższych usług na różnych obiektach z przeznaczeniem na lokale mieszkalne, socjalne.
-
Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
nie dotyczy
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.:
-
a1) min. 1 osobą która będzie pełniła funkcję audytora, która: posiada świadectwo ukończenia kursu audytora lub podobnego dokumentu;
-
a2) min. 1 osobą która będzie pełniła funkcję projektanta branży architektonicznej, która: posiada uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej;
-
a3) min. 1 osobą która będzie pełniła funkcję projektanta branży konstukcyjno-budowlanej, która: posiada uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
-
a4) min. 1 osobą która będzie pełniła funkcję projektanta branży sanitarnej, która: posiada uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
-
a5) min. 1 osobą która będzie pełniła funkcję projektanta branży elektrycznej, która: posiada uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
-
a6) min. 1 osobą sprawdzającą branży architektonicznej, która: posiada uprawnienia do projektowania w specjalności architektonicznej
-
a7) min. 1 osobą sprawdzającą branży konstrukcyjno-budowlanej, która: posiada uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej
-
a8) min. 1 osobą sprawdzającą branży sanitarnej, która: posiada uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych
-
a9) min. 1 osobą sprawdzającą branży elektrycznej, która: posiada uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
-
Przy czym każda z osób wymienionych w pkt. a2) -a9) musi posiadać doświadczenie w okresie ostatnich 5 lat w wykonywaniu dokumentacji projektowych i specyfikacji technicznych na wykonanie i odbiór robót budowlanych co najmniej trzech dokumentacji projektowych w swojej specjalności na realizację budowy obiektów z przeznaczeniem na lokale mieszkalne, socjalne.
-
Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Znajdować się sytuacji ekonomicznej i finansowej gwarantującej wykonanie niniejszego zamówienia tj. Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 400000PLN.
-
Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
-
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
-
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
-
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
-
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
-
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
-
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający dopuszcza ewentualną zmianę następujących postanowień umownych: a)terminu realizacji umowy - wskutek wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy; b)osób będących przedstawicielami Zamawiającego z przyczyn niezależnych od niego; c)innych - mogących mieć wpływ na niezakończenie przedmiotu umowy z przyczyn niezależnych od stron; d)osób tj. projektantów, osób sprawdzających poszczególnych branż oraz audytorów, spełniających warunki udziału w niniejszym postępowaniu przetargowym, pod warunkiem wyrażenia pisemnej zgody przez Zamawiającego. e)jeżeli wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia, lub wystąpią zdarzenia związane z siłą wyższą
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.um.walbrzych.pl/zzp/dokprojektrolnicza2.zip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. Nr 27.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1, 58-300 Wałbrzych, pok. Nr 10.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie