Adaptacja infrastruktury sieciowej w placówkach edukacyjnych w ramach projektu „Zwiększenie wykorzystania e-usług publicznych w Gminie Wałbrzych” Zadanie 2. Stworzenie i wdrożenie rozwiązania dziennika elektronicznego (E-Szkoła)
26/01/2018 S18 - - Dostawy - Ogłoszenie o zamówieniu - Procedura otwarta
Polska-Wałbrzych: Urządzenia sieciowe
2018/S 018-036534
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dyrektywa 2014/24/UE
Sekcja I: Instytucja zamawiająca
I.1)Nazwa i adresy
Gmina Wałbrzych Pl. Magistracki 1 Wałbrzych 58-300 Polska Osoba do kontaktów: Marek Pałosz Tel.: +48 746655154 E-mail: m.palosz@um.walbrzych.pl Faks: +48 746655155 Kod NUTS: PL517
Adresy internetowe:
Główny adres: www.um.walbrzych.pl
I.2)Wspólne zamówienie
I.3)Komunikacja
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://bip.um.walbrzych.pl/tenders/23
Więcej informacji można uzyskać pod adresem podanym powyżej
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres podany powyżej
I.4)Rodzaj instytucji zamawiającej
Organ władzy regionalnej lub lokalnej
I.5)Główny przedmiot działalności
Ogólne usługi publiczne
Sekcja II: Przedmiot
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:
Adaptacja infrastruktury sieciowej w placówkach edukacyjnych w ramach projektu „Zwiększenie wykorzystania e-usług publicznych w Gminie Wałbrzych” Zadanie 2. Stworzenie i wdrożenie rozwiązania (...).
Numer referencyjny: BO.271-9/2018
II.1.2)Główny kod CPV
32420000
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:
Przedmiotem zamówienia jest adaptacja infrastruktury sieciowej w placówkach edukacyjnych w ramach projektu „Zwiększenie wykorzystania e-usług publicznych w Gminie Wałbrzych ” Zadanie 2. Stworzenie i wdrożenie rozwiązania dziennika elektronicznego (E-Szkoła) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Oś priorytetowa 2. Technologie informacyjno-komunikacyjne, 2.1 E-usługi publiczne, 2.1.4 E-usługi publiczne – ZIT AW.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku do SIWZ pn. „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”.
II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: nie
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
32418000
32410000
45310000
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL517
II.2.4)Opis zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest adaptacja infrastruktury sieciowej w placówkach edukacyjnych w ramach projektu „Zwiększenie wykorzystania e-usług publicznych w Gminie Wałbrzych ” Zadanie 2. Stworzenie i wdrożenie rozwiązania dziennika elektronicznego (E-Szkoła) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020 współfinansowany ze środków Unii Europejskiej, Oś priorytetowa 2. Technologie informacyjno-komunikacyjne, 2.1 E-usługi publiczne, 2.1.4 E-usługi publiczne – ZIT AW.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku do SIWZ pn. „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”. Dokumentacja przetargowa (SIWZ wraz z załącznikami) jest do pobrania ze strony internetowej zamawiającego www.um.walbrzych.pl/zzp/euslugisieci.zip.
W celu potwierdzenia, że przedmiot dostawy oferowany przez Wykonawcę odpowiada wymaganiom określonym w niniejszej SIWZ, Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę załącznika „Tabela zgodności”. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wskazania producenta, modelu, rodzaju oferowanego wyposażenia lub karty katalogowej produktu. Ze złożonych dokumentów powinno jasno wynikać, iż zaproponowany asortyment jest o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych w odniesieniu do asortymentu określonego przez Zamawiającego.
II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Dodatkowe funkcjonalności / Waga: 40
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
Wartość bez VAT: 1 764 830.93 PLN
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 16/07/2018
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.12)Informacje na temat katalogów elektronicznych
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu: RPDS.02.01.04-02-0027/16
II.2.14)Informacje dodatkowe
Każdy Wykonawca w wypadku złożenia oferty zobowiązany jest do wniesienia wadium przetargowego w wysokości: 50 000,00 PLN (pięćdziesiąt tysięcy złotych).
Najpóźniej do dnia 6.3.2018 r. do godz. 10:00.
Wadium należy wnieść na konto Urzędu Miejskiego, nr konta: 60 1020 3668 0000 5302 0430 0984 w Banku PKO BP, przelewem z zaznaczeniem: wadium przetargowe i nazwa postępowania.
Sekcja III: Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1)Warunki udziału
III.1.1)Zdolność do prowadzenia działalności zawodowej, w tym wymogi związane z wpisem do rejestru zawodowego lub handlowego
Wykaz i krótki opis warunków:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.1.2)Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.1.3)Zdolność techniczna i kwalifikacje zawodowe
Wykaz i krótki opis kryteriów kwalifikacji:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Minimalny poziom ewentualnie wymaganych standardów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
III.1.5)Informacje o zamówieniach zastrzeżonych
III.2)Warunki dotyczące zamówienia
III.2.2)Warunki realizacji umowy:
III.2.3)Informacje na temat pracowników odpowiedzialnych za wykonanie zamówienia
Sekcja IV: Procedura
IV.1)Opis
IV.1.1)Rodzaj procedury
Procedura otwarta
IV.1.3)Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
IV.1.4)Zmniejszenie liczby rozwiązań lub ofert podczas negocjacji lub dialogu
IV.1.6)Informacje na temat aukcji elektronicznej
IV.1.8)Informacje na temat Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA)
Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych: nie
IV.2)Informacje administracyjne
IV.2.1)Poprzednia publikacja dotycząca przedmiotowego postępowania
IV.2.2)Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 06/03/2018
Czas lokalny: 10:00
IV.2.3)Szacunkowa data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału wybranym kandydatom
IV.2.4)Języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału:
Polski
IV.2.6)Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Okres w miesiącach: 2 (od ustalonej daty składania ofert)
IV.2.7)Warunki otwarcia ofert
Data: 06/03/2018
Czas lokalny: 10:10
Miejsce:
Urząd Miejski w Wałbrzychu, Pl. Magistracki 1,
58-300 Wałbrzych, pok. Nr 27
Sekcja VI: Informacje uzupełniające
VI.1)Informacje o powtarzającym się charakterze zamówienia
Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się: nie
VI.2)Informacje na temat procesów elektronicznych
VI.3)Informacje dodatkowe:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania. W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia wykonawcy z udziału w postepowaniu Zamawiający żąda dokumentów wymienionych w Części IV SIWZ pkt 6.2 oraz 7. Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami jest do pobrania ze strony internetowej Zamawiającego: www.um.walbrzych.pl/zzp/euslugisieci.zip.
VI.4)Procedury odwoławcze
VI.4.1)Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze
Krajowa Izba Odwoławcza Warszawa Polska
VI.4.2)Organ odpowiedzialny za procedury mediacyjne
VI.4.3)Składanie odwołań
VI.4.4)Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań
VI.5)Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
24/01/2018