Zarządzenie nr 905/2012 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 21 listopada 2012 r. w sprawie przyjęcia Regulaminu, w sprawie stosowania procedury odwoławczej w konkursach ogłaszanych przez Gminę Wałbrzych, dotyczących otwartego naboru partnerów do współpracy w projektach, planowanych do realizacji bezpośrednio przez Gminę Wałbrzych, o których dofinansowanie Gmina Wałbrzych ubiega się ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Zarządzenie nr 905/12
Prezydenta Miasta Wałbrzycha
z dnia 21 listopada 2012 roku
w sprawie przyjęcia Regulaminu, w sprawie stosowania procedury odwoławczej w konkursach ogłaszanych przez Gminę Wałbrzych, dotyczących otwartego naboru partnerów do współpracy w projektach, planowanych do realizacji bezpośrednio przez Gminę Wałbrzych, o których dofinansowanie Gmina Wałbrzych ubiega się ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Na podstawie art. 7 i art. 9 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2001r., Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.) oraz art. 28a ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz.U. z 2009 r., Nr 84, poz. 712 z późn. zm.):
zarządzam, co następuje:
§ 1.
1. Wprowadzam Regulamin w sprawie stosowania procedury odwoławczej dla podmiotów, których oferty nie zostały wybrane podczas otwartego naboru partnera w projektach, planowanych do realizacji bezpośrednio przez Gminę Wałbrzych, o których dofinansowanie Gmina Wałbrzych ubiega się ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
2. Regulamin stanowi załącznik do niniejszego zarządzenia.
§ 2.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej.