Zarządzenie Nr 562/2012 Prezydenta Miasta Wałbrzych z dnia 13 lipca 2012 r. w sprawie dokonania oceny stanu technicznego i zasadności likwidacji środków trwałych wymienionych w Zarządzeniu, będących przedmiotem Umowy użyczenia nr 610/WFM/635/98 zawartej w dniu 31 lipca 1998r. pomiędzy Gminą Wałbrzych a Przedsiębiorstwem Energetyki Cieplnej S.A. w Wałbrzychu
Zarządzenie nr 562/2012
Prezydenta Miasta Wałbrzycha
dnia 13 lipca 2012r.
w sprawie dokonania oceny stanu technicznego i zasadności likwidacji środków
trwałych wymienionych w Zarządzeniu, będących przedmiotem Umowy użyczenia nr 610/WFM/635/98 zawartej w dniu 31 lipca 1998r. pomiędzy Gminą Wałbrzych
a Przedsiębiorstwem Energetyki Cieplnej S.A. w Wałbrzychu.
Na podstawie art 30 ust. 2 pkt 3ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. 142 z 2001r.poz.1591 z późn. zm.) oraz na podstawie § 11 pkt. 1 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu wprowadzonego Zarządzeniem nr 352/11 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 1 kwietnia 2011r. ze zmianami zarządzam, co następuje:
§1.
Należy dokonać oceny przydatności do dalszego użytkowania oraz zasadności dokonania likwidacji środków trwałych wymienionych w załączniku do zarządzenia.
§2.
Wykonanie Zarządzenia powierzam Stałej Wspólnej Komisji ds. Likwidacji powołanej Zarządzeniem nr 1412/2011 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 14 grudnia 2011r.
w skład której wchodzą:
1. Daniel Bogdanowicz - przewodniczący
2. Anita Antoniewska - członek
3. Dawid Gerula - członek
4. Adam Wójcik - członek
§3.
Komisja zobowiązana jest zakończyć prace do dnia 31.08.2012r
§4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej.
Sporządziła: Anita Antoniewska