Zarządzenie nr 544/2016
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Prezydenta Miasta Wałbrzycha |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | przeprowadzenia inwentaryzacji majątku Gminy Wałbrzych oddanego do używania Fundacji Pomocy Dzieciom i Młodzieży „Salvator” w Wałbrzychu, przy ul. Armii Krajowej 4 |
Status | obowiązujące |
ZARZĄDZENIE Nr 544/2016
PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA
z dnia 30 czerwca 2016 r.
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji majątku Gminy Wałbrzych oddanego do używania Fundacji Pomocy Dzieciom i Młodzieży „Salvator” w Wałbrzychu, przy ul. Armii Krajowej 4.
Na podstawie art. 26 i 27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2013 r. poz. 330 z późn. zm.) oraz Instrukcji Inwentaryzacyjnej wprowadzonej zarządzeniem Nr 808/2014 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 3 września 2014 r. (ze zmianami) zarządzam, co następuje:
§ 1.
Przeprowadzić inwentaryzację środków trwałych i pozostałych środków trwałych znajdujących się w Domu Małego Dziecka przy ul. Adama Asnyka 3 w Wałbrzychu będących przedmiotem umowy najmu nieruchomości nr 183.ZGN.2501.08.2011.13.2011 z dnia 11.08.2011 r. zawartej pomiędzy Powiatem Wałbrzyskim a Fundacją Pomocy Dzieciom i Młodzieży „Salvator” w Wałbrzychu, przy ul. Armii Krajowej 4 oraz umowy użyczenia nr UM/BKS/I/105/23/105-B/2013 z dnia 6.12.2013 r. zawartej pomiędzy Gminą Wałbrzych a Fundacją Pomocy Dzieciom i Młodzieży „Salvator” w Wałbrzychu, przy ul. Armii Krajowej 4.
§ 2.
Inwentaryzację należy przeprowadzić w dniach od 01.07.2016 r. do 16.07.2016 r. według stanu na dzień 30.06.2016 r. metodą spisu z natury.
§ 3.
Do przeprowadzenia inwentaryzacji powołuję zespół spisowy w składzie:
1. Anita Antoniewska - przewodnicząca,
2. Janina Marzec - członek,
3. Kamila Bylicka - członek.
§4.
Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierzam Skarbnikowi Miasta Wałbrzycha.
§5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu.