Zarządzenie nr 397/2016
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Prezydenta Miasta Wałbrzycha |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | powołania komisji do spraw odbioru robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przystosowanie budynku gminnego przy ul. 1-Maja 112 na potrzeby zakładu aktywności zawodowej” w zakresie wykonania robót elektrycznych |
ZARZĄDZENIE Nr 396/2016
PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA
z dnia 8 czerwca 2016 roku
w sprawie powołania komisji do spraw odbioru robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Przystosowanie budynku gminnego przy ul. 1-Maja 112 na potrzeby zakładu aktywności zawodowej” w zakresie wykonania robót elektrycznych
Na podstawie § 33 ust. 1 i 2 Regulaminu postępowania w sprawie sposobu realizacji inwestycji w Gminie Wałbrzych wprowadzonego Zarządzeniem Nr 699/08 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 04 września 2008 roku w sprawie wprowadzenia „Regulaminu postępowania w sprawie sposobu realizacji inwestycji w Gminie Wałbrzych”, zarządzam co następuje:
§ 1
Powołuję komisję do spraw odbioru robót budowlanych zadania inwestycyjnego pn.: „Przystosowanie budynku gminnego przy ul. 1-Maja 112 na potrzeby zakładu aktywności zawodowej” w zakresie wykonania robót elektrycznych, zrealizowanego przez Paulinę Chylińską prowadzącą działalność gospodarczą pn. PPHU AMAPI Paulina Chylińska z siedzibą w Boguszowie -Gorcach (58-370) przy ul. J. Poniatowskiego 24, zarejestrowaną w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej, NIP: 8862880380, Regon: 020638046, w zakresie określonym Umową Nr UM/BIW/II/2397/159/359-W/2015 z dnia 17.12.2015 wraz z aneksem nr UM/BIW/II/2397/159/359-W/2015-AN-1 z dnia 29.03.2016 i aneksem nr UM/BIW/II/2397/159/359-W/2015-AN-2 z dnia 16.05.2016, w następującym składzie:
Przewodniczący komisji :
Marzena Karolewska - Kierownik Biura Inwestycji
Członkowie komisji :
Elżbieta Kajner – Biuro Inwestycji
Jerzy Musiał – Biuro Inwestycji
§ 2
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej.