Zarządzenie nr 132/2016
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Prezydenta Miasta Wałbrzycha |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | powołania komisji przetargowej |
Status | obowiązujące |
ZARZĄDZENIE Nr 132/16
PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA
z dnia 22 lutego 2016 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 2164.), zarządzam, co następuje:
§1. Powołuję komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych pn.: Wykonanie robót budowlanych na zadaniu inwestycyjnym pn.: Remonty budynków administracyjnych Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu w zakresie wykonania wewnętrznej instalacji elektrycznej i teletechnicznej w budynku przy ul. Limanowskiego 9 w Wałbrzychu,
w trybie przetargu nieograniczonego w składzie:
1. Marzena Karolewska - Przewodnicząca Komisji,
2. Elżbieta Kajner - Członek Komisji,
3. Aleksandra Rewkowska - Członek Komisji,
4. Marek Pałosz - Sekretarz Komisji.
§ 2. Zadaniem komisji będzie przeprowadzenie postępowania, a w szczególności przedstawienie Prezydentowi Miasta Wałbrzycha propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.
§ 3. Określone w § 2 zadanie Komisja wykonywać będzie do czasu podpisania umowy z wybranym wykonawcą.
§ 4. W wypadku, gdy postępowanie zostanie unieważnione, prace Komisji zakończą się wraz z upływem terminów na wniesienie przez wykonawcę odwołania.
§ 5. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu.