Zarządzenie nr 1012/2015
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Prezydenta Miasta Wałbrzycha |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | powołania wspólnej komisji do oceny zasadności dokonania likwidacji środków trwałych dzierżawionych przez Miejski Zakład Usług Komunalnych sp. o.o. w Wałbrzychu |
Status | obowiązujące |
ZARZĄDZENIE Nr 1012/2015
PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA
z dnia 18 grudnia 2015 r.
w sprawie powołania wspólnej komisji do oceny zasadności dokonania likwidacji środków trwałych dzierżawionych przez Miejski Zakład Usług Komunalnych sp. o.o. w Wałbrzychu.
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2015 roku poz.1515) oraz § 17 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu wprowadzonego Zarządzeniem nr 365/2014 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 18 kwietnia 2014r. (ze zmianami) zarządzam, co następuje:
§ 1.
Powołuję wspólną komisję do oceny stanu technicznego oraz przydatności do dalszego użytkowania środków trwałych dzierżawionych przez Miejski Zakład Usług Komunalnych sp.z o.o. z/s w Wałbrzychu na podstawie Umowy dzierżawy nr 1/2013 z dnia 27.12.2013r. w składzie:
-
Anita Antoniewska – przewodnicząca,
-
Beata Bartoszczyk – członek,
-
Marta Żukowicz – członek.
§ 2.
Zadaniem komisji będzie ocena przydatności do dalszego użytkowania oraz zasadności dokonania likwidacji środków trwałych wymienionych w załączniku do zarządzenia.
§ 3.
Komisja zobowiązana jest zakończyć prace do dnia 30.12.2015r.
§ 4.
Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierzam Skarbnikowi Miasta Wałbrzycha.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej.