Zarządzenie nr 1001/2015
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Prezydenta Miasta Wałbrzycha |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | wyrażenia zgody na przeprowadzenie likwidacji pozostałego środka trwałego będącego własnością Gminy Wałbrzych |
Status | obowiązujące |
ZARZĄDZENIE Nr 1001/2015
PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA
z dnia 17 grudnia 2015 r.
w sprawie wyrażenia zgody na przeprowadzenie likwidacji pozostałego środka trwałego będącego własnością Gminy Wałbrzych
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2015 roku poz.1515) oraz § 17 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu wprowadzonego Zarządzeniem nr 365/2014 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 18 kwietnia 2014r. (ze zmianami) zarządzam, co następuje:
§ 1.
Powołuję wspólną komisję ds. likwidacji pozostałego środka trwałego będącego własnością Gminy Wałbrzych w składzie:
-
Anita Antoniewska – przewodnicząca,
-
Michał Niewiadomski – członek,
-
Artur Dul – członek.
§ 2.
Wyrażam zgodę na przeprowadzenie likwidacji:tablicy pamiątkowej, nr inwentarzowy GW/PG5/XII/001, wartość 650 zł
§ 3.
Komisja zobowiązana jest zakończyć prace do dnia 30.01.2016r.
§ 4.
Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierzam Skarbnikowi Miasta Wałbrzycha.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu.