Zarządzenie nr 989/2015
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Prezydenta Miasta Wałbrzycha |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | przeprowadzenia inwentaryzacji majątku Skarbu Państwa, Gminy Wałbrzych i Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu |
Status | obowiązujące |
ZARZĄDZENIE NR 989/2015
PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA
z dnia 14 grudnia 2015 r.
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji majątku Skarbu Państwa, Gminy Wałbrzych i Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu.
Na podstawie art. 26 i 27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2013 r., poz. 330 z późn. zm.) oraz Instrukcji Inwentaryzacyjnej wprowadzonej zarządzeniem Nr 808/2014 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 3 września 2014 r. w sprawie przyjęcia zasad polityki i rachunkowości (ze zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1.
Przeprowadzić inwentaryzację majątku Skarbu Państwa, Gminy Wałbrzych i Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu metodą porównania i weryfikacji danych z dokumentacją oraz metodą uzyskania potwierdzenia sald w terminie do 15.01.2016 r. według stanu na dzień 31.12.2015 r.
§ 2.
Rodzaj składnika majątku, metoda inwentaryzacji oraz komórki organizacyjne zobowiązane do jej przeprowadzenia zostały wyszczególnione w załączniku nr 1 i nr 2 do zarządzenia.
§ 3.
Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierzam Skarbnikowi Miasta Wałbrzycha i Sekretarz Miasta Wałbrzycha.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu.