Zarządzenie nr 962/2015
Wersja strony w formacie XMLwydane przez | Prezydenta Miasta Wałbrzycha |
---|---|
z dnia | |
w sprawie | powołania wspólnej komisji do oceny zasadności dokonania likwidacji środka trwałego będącego własnością Gminy Wałbrzych |
Status | obowiązujące |
Zarządzenie Nr 962/2015
Prezydenta Miasta Wałbrzycha
z dnia 4 grudnia 2015 r.
w sprawie powołania wspólnej komisji do oceny zasadności dokonania likwidacji środka trwałego będącego własnością Gminy Wałbrzych.
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2015 roku poz.1515) oraz § 17 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu wprowadzonego Zarządzeniem nr 365/2014 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 18 kwietnia 2014r. (ze zmianami) zarządzam, co następu
§ 1.
Powołuję wspólną komisję do oceny stanu technicznego oraz przydatności do dalszego użytkowania środka trwałego Gminy Wałbrzych w składzie:
-
Ewa Łuczak – przewodnicząca,
-
Arletta Zalas – członek,
-
Anita Antoniewska – członek.
§ 2.
Zadaniem Komisji będzie ocena przydatności do dalszego użytkowania oraz zasadności dokonania likwidacji środka trwałego znajdującego się na Stadionie przy ul. Chopina 1 w Wałbrzychu:
GM/107/121; budynek zespołu kas Plac Skarżyńskiego (1-10-107-3); wartość 3000zł
§ 3.
Komisja zobowiązana jest zakończyć prace do dnia 30.12.2015 r.
§ 4.
Nadzór nad wykonaniem zarządzenia powierzam Skarbnikowi Miasta Wałbrzycha.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu.