Zarządzenie nr 888/11 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 19 lipca 2011r. w sprawie powołania komisji przetargowej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn.: "Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu"
Zarządzenie Nr 888/11
PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA
z dnia 19 lipca 2011 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.)
z a r z ą d z a m c o n a s t ę p u j e:
§ 1
Powołuję doraźną komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn.:
"Dostawa materiałów biurowych dla Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu"
w trybie zapytania o cenę w składzie:
1.Magdalena Kocur - Przewodniczący Komisji,
2.Marek Koszycki - Członek Komisji,
3.Maria Pokorska-Giurg - Członek Komisji,
4.Maciej Kosiba - Członek Komisji;
§ 2
Zadaniem komisji będzie przeprowadzenie postępowania, a w szczególności przedstawienie Prezydentowi Miasta Wałbrzycha propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.
§ 3
Określone w § 2 zadanie Komisja wykonywać będzie do czasu podpisania umowy
z wybranym Wykonawcą.
§ 4
W wypadku, gdy postępowanie zostanie unieważnione, prace Komisji zakończą się
wraz z upływem terminów na wniesienie przez wykonawcę odwołania.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.