Zarządzenie nr 748/11 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 20 czerwca 2011r. w sprawie powołania zespołu do przeprowadzenia negocjacji z Agencją Reklamową PHU "BOGLER" s w sprawie ustalenia stawki czynszu dzierżawy, dla nieruchomości stanowiącej własność Gminy Wałbrzych,położonej w Wałbrzychu przy ulicy I-go Maja 97, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 452/1 obręb 30 Sobięcin, o łącznej powierzchni 1139m2, zabudowanej budynkiem o powierzchni użytkowej 2792 m2.
ZARZĄDZENIE Nr 748/2011
PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA
Z DNIA 20 CZERWCA 2011 r.
w sprawie powołania zespołu do przeprowadzenia negocjacji z Agencją Reklamową PHU "BOGLER" s w sprawie ustalenia stawki czynszu dzierżawy, dla nieruchomości stanowiącej własność Gminy Wałbrzych,położonej w Wałbrzychu przy ulicy I-go Maja 97, oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 452/1 obręb 30 Sobięcin, o łącznej powierzchni 1139m2, zabudowanej budynkiem o powierzchni użytkowej 2792 m2.
Na podstawie § 11 pkt 1 i 2 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, zatwierdzonego Zarządzeniem nr 352/11 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 1 kwietnia 2011 roku w sprawie nadania Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu, oraz zgodnie z § 2 pkt 4 Zarządzenia nr 361/11 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 07.04.2011 r. w sprawie ustalenia stawek czynszu dzierżawnego nieruchomości stanowiących własność lub będących w użytkowaniu wieczystym Gminy Wałbrzych z wyłączeniem dróg wewnętrznych.
§1
Powołuję zespół w składzie :
-
Dariusz Lenda - Przewodniczący Zespołu
-
Grzegorz Szkodziński - Członek Zespołu
-
Mariusz Rowiński - Członek Zespołu
-
Krystyna Drężek - Członek Zespołu
§2
Zadaniem Zespołu będzie przeprowadzenie dnia 21.06.2011 r. negocjacji stawki czynszu dzierżawy, na umocowanie dwóch tablic reklamowych, na zachodniej ścianie budynku, położnej przy ulicy I-go Maja 97 , która obowiązywać będzie od dnia 01.07.2011 r. do dnia 30.06.2012 r. z PHU "BOGLER"
§3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej.