Zarządzenie 514/2011 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 10 maja 2011r. w sprawie powołania doraźnej komisji do przeprow.post.o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi pn.: "Pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego dla zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja zdewastowanej drobnej infrastruktury przestrzeni publicznych Śródmieścia Wałbrzycha" w zakresie dwóch podzadań inwestycyjnych pn.: 1."Plac położony pomiędzy bud. w rejonie ulic Limanowskiego i Zajączka", 2."Pasaż Okrężny"
ZARZĄDZENIE Nr 514/ 11
PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA
z dnia 10 maja 2011 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 19 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
(tekst jednolity z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.)
z a r z ą d z a m c o n a s t ę p u j e:
§ 1
Powołuję doraźną komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego na wykonanie usługi pn.:
Pełnienie czynności zastępstwa inwestycyjnego dla zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja zdewastowanej drobnej infrastruktury przestrzeni publicznych Śródmieścia Wałbrzycha" w zakresie dwóch podzadań inwestycyjnych pn.:
1."Plac położony pomiędzy budynkami w rejonie ulic Limanowskiego i Zajączka"
2."Pasaż Okrężny"
w trybie przetargu nieograniczonego w składzie:
-
Marek Małecki - Przewodniczący Komisji
-
Marzena Karolewska - Członek Komisji
-
Elżbieta Kajner - Członek Komisji
-
Mieczysław Szulak - Członek Komisji
-
Agnieszka Wojtczak - Sekretarz Komisji
§ 2
Zadaniem komisji będzie przeprowadzenie postępowania, a w szczególności przedstawienie Prezydentowi Miasta Wałbrzycha propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.
§ 3
Określone w §2 zadanie Komisja wykonywać będzie do czasu podpisania umowy
z wybranym wykonawcą.
§ 4
W wypadku, gdy postępowanie zostanie unieważnione, prace Komisji zakończą się wraz z upływem terminów na wniesienie przez wykonawcę odwołania.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega opublikowaniu w Biuletynie Informacji Publicznej.