W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Zarządzenie nr 445/11 z dnia 19 kwietnia 2011 roku w sprawie wyrażenia zgody na przeprowadzenie likwidacji pozostałych środków trwałych wymienionych w zarządzeniu, użyczonych Rzymsko-Katolickiej Parafii Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wałbrzychu przy ul. Asnyka 12.

 Zarządzenie nr 445

Prezydenta Miasta Wałbrzycha

z dnia 19 kwietnia 2011r.

w sprawie wyrażenia zgody na przeprowadzenie likwidacji pozostałych środków trwałych wymienionych w zarządzeniu, użyczonych Rzymsko-Katolickiej Parafii Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wałbrzychu przy ul. Asnyka 12.

Na podstawie § 11 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu wprowadzonego Zarządzeniem nr 352/11 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 1 kwietnia 2011 r. oraz na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. 142 z 200lr .poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

§1.

Powołuję wspólną komisję ds. likwidacji pozostałych środków trwałych, będących przedmiotem

Umowy Nr UM/WEiSS/I/6/6/6-B/2009 zawartej w dniu 21.01.2009r., pomiędzy Gminą Wałbrzych a Rzymsko-Katolicką Parafią Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wałbrzychu w składzie:

1 .Anita Antoniewska - przewodnicząca /Urząd Miejski/

  1. Dorota Świerk - członek /Urząd Miejski/

  2. Maria Kędzierska - członek /Parafia/

               §2.

Wyrażam zgodę na przeprowadzenie likwidacji pozostałych środków trwałych tj.:

  1. GW/PRK/XII/003 paletka do tenisa wart. 25zł

  2. GW/PRK/XII/003/A paletka do tenisa wart. 25zł

  3. GW/PRK/XII/004 piłka nożna wart. 22zł

  4. GW/PRK/XII/750 aparat cyfrowy wart.399zł

razem 471zł


 

§3.

Zadaniem Komisji ds. likwidacji będzie dokonanie fizycznej likwidacji sprzętu oraz sporządzenie protokołów likwidacji.

§4.

Komisja zobowiązana jest zakończyć prace do dnia 29.04.2011 r.

§5.

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej.


Powiadom znajomego