W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Zarządzenie nr 426/11 z dnia 14 kwietnia 2011 roku w sprawie upoważnienia Pani Karoliny Rusin inspektora w Biurze Dochodów Niepodatkowych do prowadzenia spraw w imieniu Prezydenta Miasta.

 

Zarządzenie nr 426/11

Prezydenta Miasta Wałbrzycha

z dnia 14 kwietnia 2011 roku

w sprawie upoważnienia Pani Karoliny Rusin inspektora w Biurze Dochodów Niepodatkowych do prowadzenia spraw w imieniu Prezydenta Miasta.

Na podstawie art. 39 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jedn. Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1591 ze zm.), oraz art. 268a ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (tekst jedn. Dz. U. z 2000 r. Nr 98, poz. 1071 ze zm.) w zw. z art. 18 ustawy z dnia 17 czerwca 1966 r. o postępowaniu egzekucyjnym w administracji (tekst jedn. Dz. U. z 2005 r. Nr 229, poz. 1954 ze zm.),

upoważniam

Panią Karolinę Rusin

inspektora

w Biurze Dochodów Niepodatkowych

do:

  1. załatwiania wszystkich spraw administracyjnych, do których zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r. o finansach publicznych (Dz. U. Nr 249, poz. 2104 ze zm), w tym do wydawania decyzji, postanowień i zaświadczeń w zakresie działania Biura,


  1. podejmowania w imieniu Prezydenta Miasta Wałbrzycha jako wierzyciela wszelkich czynności w postępowaniach egzekucyjnych w administracji, zgodnie z ustawą z dnia 17 czerwca 1966 r. (tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 229, poz. 1954 ze zm.) o postępowaniu egzekucyjnym w administracji, w tym do wystawiania i podpisywania upomnień, tytułów egzekucyjnych w tym wniosków o ich wycofanie, ograniczenie lub zawieszenie, postanowień oraz zażaleń na postanowienia w zakresie działania Biura,


  1. podejmowania w imieniu Prezydenta Miasta Wałbrzycha jako wierzyciela na podstawie ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks Cywilny (Dz. U. z dnia 18 maja 1964 r.) czynności w celu skierowania sprawy na drogę egzekucji cywilnej, w tym wystawiania i podpisywania wezwań do zapłaty, oświadczeń w celu wykreślenia hipoteki oraz potwierdzeń sposobu zarachowania wpłat w zakresie Biura,


  1. załatwiania wszystkich spraw do których zastosowanie mają przepisy ustawy z dnia 29 września 1994r. o rachunkowości (tj. Dz. U. z 2009 r. Nr 152, poz. 1223 ze zm.) w tym do uzyskania od kontrahentów potwierdzeń prawidłowości wykazanych w księgach rachunkowych stanu należności i zobowiązań w zakresie działania Biura.


Niniejsze upoważnienie udzielone jest na czas nieokreślony.





Powiadom znajomego