W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Zarządzenie Nr 236/11 z dnia 8 marca 2011 r. w sprawie powołania doraźnej wspólnej Komisji do oceny zasadności dokonania likwidacji pozostałych środków trwałych, użyczonych Rzymsko-Katolickiej Parafii Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wałbrzychu.

 

Zarządzenie Nr 236/11

Prezydenta Miasta Wałbrzycha

z dnia 8 marca 2011 r.


w sprawie powołania doraźnej wspólnej Komisji do oceny zasadności dokonania likwidacji pozostałych środków trwałych, użyczonych Rzymsko-Katolickiej Parafii Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wałbrzychu.

 

Na podstawie § 11 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu wprowadzonego Zarządzeniem nr 558/10 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 9 lipca 2010r. z późn. zm. oraz na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. 142 z 2001r. poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:

§ 1.


Powołuję wspólną komisję ds. oceny stanu technicznego oraz przydatności do dalszego użytkowania pozostałych środków trwałych, oddanych do używania Rzymsko-Katolickiej Parafii Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Wałbrzychu na podstawie Umowy Nr UM/WEiSS/I/6/6/6-B/2009 z dnia 21.01.2009r. z późn. zm., w składzie:


  1. Anita Antoniewska - przewodnicząca /Urząd Miejski/

  2. Dorota Świerk - członek /Urząd Miejski/

  3. Dariusz Danilewicz - członek /Parafia/

§ 2.


Zadaniem Komisji będzie ocena przydatności do dalszego użytkowania i zasadności dokonania likwidacji pozostałych środków trwałych tj.:


  1. GW/PRK/XII/003 paletka do tenisa wart. 25,00

  2. GW/PRK/XII/003/A paletka do tenisa wart. 25,00

  3. GW/PRK/XII/004 piłka nożna wart. 22,00

  4. GW/PRK/XII/750 aparat cyfrowy wart.399,00

§ 3.


Komisja zobowiązana jest zakończyć prace do dnia 25.03.2011r.



§ 4.


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej.

Powiadom znajomego