Zarządzenie nr 108/11 z dnia 2 lutego 2011 r. w sprawie powołania doraźnej wspólnej Komisji do oceny zasadności dokonania likwidacji pozostałych środków trwałych wymienionych w zarządzeniu, oddanych do używania na podstawie Umowy nr UM/WEiSS/I/4/3/4-D/2008 zawartej w dniu 29 stycznia 2008r. pomiędzy Gminą Wałbrzych a Przedszkolem Niepublicznym "Pod Akacją" w Wałbrzychu.
Zarządzenie nr 108/11
PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA
z dnia 2 lutego 2011 r.
w sprawie powołania doraźnej wspólnej Komisji do oceny zasadności dokonania likwidacji pozostałych środków trwałych wymienionych w zarządzeniu, oddanych do używania na podstawie Umowy nr UM/WEiSS/I/4/3/4-D/2008 zawartej w dniu 29 stycznia 2008r. pomiędzy Gminą Wałbrzych a Przedszkolem Niepublicznym "Pod Akacją" w Wałbrzychu.
Na podstawie § 11 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu wprowadzonego Zarządzeniem nr 558//10 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 9 lipca 2010r. oraz na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3ustawy z dnia 8 marca 1990r. O samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. 142 z 2001r.poz.1591 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1.
Powołuję wspólną komisję ds. oceny stanu technicznego oraz przydatności do dalszego użytkowania pozostałych środków trwałych, oddanych do używania na podstawie Umowy nr UM/WEiSS/I/4/3/4-D/2008 zawartej w dniu 29 stycznia 2008r. pomiędzy Gminą Wałbrzych a Przedszkolem Niepublicznym "Pod Akacją" w Wałbrzychu, w składzie:
1.Anita Antoniewska - przewodnicząca /Urząd Miejski/
2.Dorota Świerk - członek /Urząd Miejski/
3. Grażyna Charczyńska - członek /PN "Pod Akacją/
§ 2.
Zadaniem Komisji będzie ocena przydatności do dalszego użytkowania oraz ocena zasadności dokonania likwidacji pozostałych środków trwałych wymienionych w załączniku nr 1.
§ 3.
Komisja zobowiązana jest zakończyć prace do dnia 4.02.2011r.
§ 4.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej.