Zarządzenie Nr 153/11 z dnia 8 lutego 2011 roku w sprawie powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 153/11
Prezydenta Miasta Wałbrzycha
z dnia 8 lutego 2011 roku
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 19 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2010r. Dz.U. nr 113 poz.759 ze zm.)
z a r z ą d z a m c o n a s t ę p u j e:
§ 1
Powołuję doraźną komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.:
"Dostawa sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu"
w trybie zapytania o cenę w składzie:
-
Piotr MÄ‚Ä?ller - Przewodniczący Komisji,
-
Agnieszak Woźnicka - Członek Komisji,
-
Agnieszka Wojtczak - Członek Komisji,
-
Marek Pałosz - Sekretarz Komisji.
§ 2
Zadaniem komisji będzie przeprowadzenie postępowania, a w szczególności przedstawienie Prezydentowi Miasta Wałbrzycha propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.
§ 3
Określone w § 2 zadanie Komisja wykonywać będzie do czasu podpisania umowy z wybranym wykonawcą.
§ 4
W wypadku, gdy postępowanie zostanie unieważnione, prace Komisji zakończą się z upływem 7 dnia od daty wydania postanowienia o jego unieważnieniu.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania oraz podlega opublikowaniu w Biuletynie Informacji Publicznej.