Zarządzenie Nr 193/2011 z dnia 11 lutego 2011 roku w sprawie przeprowadzenia spisu uzupełniającego środków trwałych Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu.
Zarządzenie Nr 193/2011
Prezydenta Miasta Wałbrzycha
z dnia 11 lutego 2011 roku
w sprawie przeprowadzenia spisu uzupełniającego środków trwałych Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu.
Na podstawie art. 26 i 27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (tekst jednolity z 2009r Dz. U. Nr 152, poz.1223 ze zm.) i Instrukcji Inwentaryzacyjnej wprowadzonej Zarządzeniem Nr 994/10 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 23 listopada 2010r. zarządzam co następuje:
§ 1.
Przeprowadzić spis uzupełniający środków trwałych będących własnością Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu.
§ 2.
Ustala się następujące pole spisowe:
nr 1 - środki trwałe stanowiące majątek Urzędu Miejskiego
nr 2 - budynki i środki trwałe stanowiące majątek Gminy, pozostające w dyspozycji Wydziałów/Biur Urzędów
§ 3.
Do przeprowadzenia spisu uzupełniającego, o którym mowa § 1 i 2 zarządzenia powołuję zespoły spisowe w składzie:
Zespół nr 1- pole spisowe 1:
-
Mirosław Matiaszkiewicz - przewodniczący
-
Magdalena Bagrowska - członek
Zespół nr 1- pole spisowe 2:
-
Tomasz Pogoda - przewodniczący
-
Anna Osuch- członek
§ 4.
Spis uzupełniający środków trwałych należy przeprowadzić w terminie od 15.02.2011r. do 17.02.2011r. według stanu na dzień 26.11.2010 r. metodą spisu z natury.
§ 5.
Szkolenie zespołu spisowego zostanie przeprowadzone w dniu 14.02.2011r. o godzinie 10.00 w Ratuszu (pok. Nr 1).
§ 6.
Zespół spisowy czynię odpowiedzialnym za właściwe, rzetelne i dokładne przeprowadzenie spisu uzupełniającego zgodnie ze stanem faktycznym.
§ 7.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej.