Zarządzenie Nr 218/11 z dnia 22 lutego 2011 roku w sprawie umorzenia należności przysługujących Gminie Wałbrzych z tytułu nieważności umowy nr 318/07 z dnia 04.04.2007 roku w sprawie dofinansowywania z budżetu Miasta remontów części wspólnych budynków mieszkalnych położonych na terenie Gminy Wałbrzych stanowiącej podstawę programu "Nasz Dom".
Zarządzenie Nr 218/11
Prezydenta Miasta Wałbrzycha
z dnia 22 lutego 2011 roku
w sprawie umorzenia należności przysługujących Gminie Wałbrzych z tytułu nieważności umowy nr 318/07 z dnia 04.04.2007 roku w sprawie dofinansowywania z budżetu Miasta remontów części wspólnych budynków mieszkalnych położonych na terenie Gminy Wałbrzych stanowiącej podstawę programu "Nasz Dom".
Na podstawie art. 30 ust. 2, pkt. 3 i 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym ( tekst jednolity Dz. U. z 2001r. Nr 142, poz. 1591 z późniejszymi zmianami ) oraz § 3 Uchwały Nr XLVIII/424/2010 Rady Miejskiej Wałbrzycha z dnia 26 marca 2010 roku w sprawie zasad, sposobu i trybu umarzania, odraczania lub rozkładania na raty należności pieniężnych mających charakter cywilnoprawny przypadających Gminie Wałbrzych lub jej jednostkom podległym oraz wskazania organów lub osób do tego uprawnionych a także warunki dopuszczalności pomocy publicznej w przypadkach, w których ulga stanowić będzie pomoc publiczną, zarządzam co następuje:
§ 1
Wyrażam zgodę na umorzenie Wspólnocie Mieszkaniowej ul. Dubois 12 w Wałbrzychu należności przysługujących Gminie Wałbrzych z tytułu nieważności umowy nr 318/07 z dnia 04.04.2007 roku w sprawie dofinansowywania z budżetu Miasta remontów części wspólnych budynków mieszkalnych położonych na terenie Gminy Wałbrzych stanowiącej podstawę programu "Nasz Dom", w wysokości 6.359,90 zł (słownie: sześć tysięcy trzysta pięćdziesiąt dziewięć zł 90/100).
§ 2
Wykonanie zarządzenia powierzam Naczelnikowi Wydziału Infrastruktury Miasta.
§ 3
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej.