W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Zarządzenie Nr 201/11 z dnia 16 lutego 2011 roku w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 218/08 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 3 marca 2008 roku ( z późn. zm.) w sprawie wprowadzenia instrukcji sporządzania sprawozdania finansowego przez podległe jednostki organizacyjne Gminy Wałbrzych

 

Zarządzenie Nr 201/11

Prezydenta Miasta Wałbrzycha

z dnia 16 lutego 2011 roku


w sprawie zmiany Zarządzenia Nr 218/08 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 3 marca 2008 roku ( z późn. zm.) w sprawie wprowadzenia instrukcji sporządzania sprawozdania finansowego przez podległe jednostki organizacyjne Gminy Wałbrzych

 

Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 4 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2001 r., Nr 142, poz. 1591 ze zmianami), rozdziału 5 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 5 lipca 2010 r. w sprawie szczególnych zasad rachunkowości oraz planów kont dla budżetu państwa, budżetów jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, samorządowych zakładów budżetowych, państwowych funduszy celowych oraz państwowych jednostek budżetowych mających siedzibę poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej (Dz. U. z 2010 r., Nr 128, poz. 861) oraz ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości ( tekst jednolity Dz. U. z 2009 r., Nr 152, poz. 1223 z późn. zmianami) zarządzam, co następuje:

 

§ 1

 

W § 13 załącznika Nr 1 do Zarządzenia Nr 218/08 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 3 marca 2008 roku z późn. zmianami w sprawie wprowadzenia instrukcji sporządzania sprawozdania finansowego przez podległe jednostki organizacyjne Gminy Wałbrzych dodaje się załącznik 13a - Protokół weryfikacji aktywów i pasywów na dzień 31.12.20XX roku zgodnie z wzorem dołączonym do niniejszego zarządzenia.

 

§ 2

 

§ 14 załącznika Nr 1 do Zarządzenia Nr 218/08 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 3 marca 2008 r. z późn. zmianami otrzymuje brzmienie:

"Załączniki wprowadzone niniejszą instrukcją od Nr 1 do Nr 13 i od Nr 14 do Nr 17 sporządzają jednostki z wyłączeniem jednostki budżetowej o nazwie Urząd Miejski w Wałbrzychu, która sporządza Załączniki od Nr 1 do Nr 13a oraz od Nr 16 do Nr 17".


§ 3


Załączniki wprowadzone niniejszym zarządzeniem mają zastosowanie przy sporządzaniu sprawozdania finansowego za rok 2010.


§ 4

 

Wykonanie zarządzenia powierzam Skarbnikowi Miasta Wałbrzycha.

 

§ 5

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podjęcia i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej.

Załączniki

Powiadom znajomego