Zarządzenie Nr 38/11 z dnia 13 stycznia 2011 r. w sprawie powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 38/11
Prezydenta Miasta Wałbrzycha
z dnia 13 stycznia 2011 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 19 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) zarządzam co następuje:
§1
Powołuję doraźną komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi pn.:
"Wykonanie operatów szacunkowych określających wartość przeznaczonych do sprzedaży nieruchomości stanowiących własność Gminy Wałbrzych oraz inwentaryzacji szkicowych budynków dla potrzeb określenia udziałów w nieruchomości wspólnej"
w trybie zapytania o cenę w składzie:
-
Dariusz Lenda - Przewodniczący Komisji
-
Krystyna Kot - Członek Komisji
-
Grzegorz Szkodziński - Członek Komisji
-
Agnieszka Wojtczak - Sekretarz Komisji
§2
Zadaniem komisji będzie przeprowadzenie postępowania, a w szczególności przedstawienie Prezydentowi Miasta Wałbrzycha propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.
§3
Określone w §2 zadanie Komisja wykonywać będzie do czasu podpisania umowy z wybranym wykonawcą.
§4
W wypadku, gdy postępowanie zostanie unieważnione, prace Komisji zakończą się wraz z upływem terminów na wniesienie przez wykonawcę odwołania.
§5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega opublikowaniu w Biuletynie Informacji Publicznej.