Zarządzenie nr 1233/10 z dnia 16 grudnia 2010 r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej w kasie Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu przy ul.Matejki 2
Zarządzenie nr 1233/10
Prezydenta Miasta Wałbrzycha
z dnia 16 grudnia 2010 r.
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej w kasie Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu przy ul.Matejki 2
Na podstawie §7 pkt.2 oraz §12 pkt.3 instrukcji inwentaryzacyjnej wprowadzonej Zarzadzeniem nr 994/10 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 23 listopada 2010r. zarządzam, co następuje:
§ 1.
Przeprowadzić inwentaryzację zdawczo-odbiorczą w kasie Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu przy ul.Matejki 2.
§ 2.
Inwentaryzację należy przeprowadzić w dniach 17.12.2010r. wg stanu na dzień 17.12.2010r. oraz 27.12.2010r wg stanu na dzień 27.12.2010r. metodą spisu z natury.
§ 3.
Do przeprowadzenia inwentaryzacji zdawczo-odbiorczej w dniach 17.12.2010r. oraz 27.12.2010r. powołuję zespół spisowy w składzie:
-
Joanna Pietrzak - przewodnicząca
-
Agnieszka Błaszczak - członek
W dniu 17.12.2010r. :
osobą zdającą jest Pani Barbara Juś, osobą przyjmującą jest Pani Anna Łuba
W dniu 27.12.2010r. :
osobą zdającą jest Pani Anna Łuba, osobą przyjmującą jest Pani Barbara Juś.
§ 4.
Szkolenie zespołu spisowego zostanie przeprowadzone w dniu 16.12.2010r. o godz.9.00 w pokoju nr 1b /Ratusz/.
§ 5.
Zespół spisowy czynię odpowiedzialnym za właściwe, dokładne i rzetelne przeprowadzenie inwentaryzacji, zgodnie ze stanem faktycznym.
§ 6.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej.