Zarządzenie nr 1236/10 z dnia 20 grudnia 2010 r. w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji wyszczególnionego majątku Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu i powołania zespołów spisowych.
Zarządzenie nr 1236/10
Prezydenta Miasta Wałbrzycha
z dnia 20 grudnia 2010 r.
w sprawie przeprowadzenia inwentaryzacji wyszczególnionego majątku Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu i powołania zespołów spisowych.
Na podstawie art. 26 i 27 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2002 r. Nr 76, poz. 694 z późn. zm.) i Instrukcji Inwentaryzacyjnej wprowadzonej Zarządzeniem nr 994/10 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 23 listopada 2010r. zarządzam, co następuje :
§ 1.
Przeprowadzić inwentaryzację:
-
środków pieniężnych, papierów wartościowych, weksli, czeków obcych, akcji, obligacji, bonów i innych papierów wartościowych w kasach Urzędu Miejskiego Pl. Magistracki 1, Matejki 2 - metodą spisu z natury
-
Wydawnictw Promocyjnych w magazynie - metodą spisu z natury
-
gruntów będących własnością Gminy Wałbrzych - metodą weryfikacji
-
środków trwałych użyczonych od innych jednostek w: Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich (Dział Spraw Obywatelskich) - metodą spisu z natury
-
Druków Ścisłego zarachowania w: Wydziale Budżetu i Finansów, Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich, Wydziale Rozwoju Miasta oraz Biurze Spraw Pracowniczych - metodą spisu z natury
- stanu aktywów i pasywów kont zespołu 0, 1 i 2 - metodą potwierdzenia sald lub weryfikacji
zespół 0 "Majątek trwały", w tym konto 020 "wartości niematerialne i prawne"
zespół 1 " Środki pieniężne i rachunki bankowe"
zespół 2 "Rozrachunki i roszczenia"
oraz pozostałe składniki aktywów i pasywów niezinwentaryzowane w drodze spisu z natury lub potwierdzenia sald - w drodze weryfikacji .
§ 2.
Inwentaryzację środków pieniężnych, papierów wartościowych, weksli, czeków obcych, akcji, obligacji, bonów i innych papierów wartościowych w kasach Urzędu Miejskiego (Pl. Magistracki 1, ul. Matejki), Druków Ścisłego Zarachowania w:
Wydziale Budżetu i Finansów
Wydziale Dochodów Gminy
Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich
Wydziale Rozwoju Miasta
Biuro Spraw Pracowniczych
należy przeprowadzić w dniu 03.01.2011 r. według stanu na dzień 31.12.2010 r.
§ 3.
Inwentaryzację w Magazynie Wydawnictw Promocyjnych należy przeprowadzić w dniu 03.01.2011 r. według stanu na dzień 31.12.2010 r.
§ 4.
Zobowiązuję Wydział Budżetu i Finansów oraz Wydział Dochodów Gminy do przeprowadzenia inwentaryzacji sald aktywów i pasywów kont:
zespołu 1 - "Środki pieniężne i rachunki bankowe"
zespół 2 - "Rozrachunki i roszczenia"
konto 020 "Wartości niematerialne i prawne"
oraz innych składników i wierzytelności lub należności warunkowych - metodą wskazaną w § 1.
Osobami odpowiedzialnymi czynię:
Naczelnika Wydziału Dochodów Gminy Panią Joannę Pawłowską-Rybak
Zastępcę Naczelnika Działu BudżetowegoGminy Panią Marzenę Stokłosa
Głównego Specjalistę Działu Finansowego Panią Adrianę Warsiewicz
Termin zakończenia prac 15.01.2011 r .
§ 5.
Do przeprowadzenia inwentaryzacji majątku Urzędu Miejskiego ustalam pola spisowe oraz powołuję do pracy zespoły spisowe w składzie:
Pole spisowe nr 1: Kasa Urzędu Miejskiego Pl. Magistracki 1, ul. Matejki 2
Zespół spisowy w składzie:
-
Jadwiga Łagan - przewodnicząca
-
Barbara Wójcik - członek
Pole spisowe nr 2: Druki Ścisłego Zarachowania w Wydziale Budżetu i Finansów, Wydziale Rozwoju Miasta, Wydziale Organizacyjnym i Spraw Obywatelskich oraz Biurze Spraw Pracowniczych
Zespół spisowy w składzie:
-
Magda Podyma - przewodnicząca
-
Jolanta Kowalczyk - członek
Pole spisowe nr 3: Magazyn "Wydawnictw Promocyjnych Urzędu Miejskiego".
Zespół spisowy w składzie:
-
Tadeusz Orłowski - przewodnicząca
-
Ewa Antonów - członek
Pole spisowe nr 4 - majątek użyczony: Dział Spraw Obywatelskich i Dział Gospodarki Komunalnej
Zespół Spisowy w składzie:
-
Tadeusz Orłowski - przewodnicząca
-
Ewa Antonów - członek
§ 6.
Podczas inwentaryzacji osoby materialnie odpowiedzialne zobowiązane są uczestniczyć w pracach inwentaryzacyjnych.
§ 7.
Szkolenie zespołów spisowych odbędzie się w dniu 22.12.2010 r. o godz. 08.00 w Sali Oliwkowej, ul. Matejki 1.
§ 8.
Wszystkich pracowników biorących udział w w/w spisach czynię odpowiedzialnymi za właściwe, dokładne i rzetelne wypełnienie nałożonych obowiązków i przeprowadzenie spisu zgodnie ze stanem faktycznym.
§ 9.
Wstrzymuje się dokonywania zakupów bądź likwidacji majątku w terminach podanych w § 2, 3 i 4 Zarządzenia.
§ 10.
Wykonanie Zarządzenia powierzam Skarbnikowi Miasta Wałbrzych.
§ 11.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej.