Zarządzenie nr 1263/10 z dnia 24 grudnia 2010 r. w sprawie powołania komisji przetargowej
Zarządzenie nr 1263/10
Prezydenta Miasta Wałbrzycha
z dnia 24 grudnia 2010 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.) zarządzam co następuje:
§1
Powołuję doraźną komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn.:
"Serwis i nadzór autorski oprogramowania Rekord od 01.01.2011r do 31.12.2011r."
w trybie z wolnej ręki w składzie:
1.Piotr Muller - Przewodniczący Komisji,
2.Agnieszka Picek - Członek Komisji,
3.Sebastian Węgrzynkiewicz - Członek Komisji,
4.Łukasz Oczkowicz - Sekretarz Komisji
§2
Zadaniem komisji będzie przeprowadzenie negocjacji z zaproszonym Wykonawcą i przedstawienie ich wyników Prezydentowi Miasta Wałbrzycha, w celu zawarcia umowy.
§3
Określone w § 2 zadanie Komisja wykonywać będzie do czasu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą.
§4
W wypadku, gdy postępowanie zostanie unieważnione, prace Komisji zakończą się wraz z upływem terminów na wniesienie przez wykonawcę odwołania.
§5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.