Zarządzenie Nr 915/ 2010 z dnia 2 listopada 2010r w sprawie powołania komisji do spraw oceny i likwidacji środków trwałych pozostających w dyspozycji Wydziału Infrastruktury Miasta Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu.
Zarządzenie Nr 915/ 2010
PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA
z dnia 2 listopada 2010r.
w sprawie powołania komisji do spraw oceny i likwidacji środków trwałych pozostających w dyspozycji Wydziału Infrastruktury Miasta Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu.
Na podstawie § 11 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu wprowadzonego Zarządzeniem nr 558/10 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 9 lipca 2010 r,, zarządzam co następuje:
§1.
Powołuję komisję ds. oceny i likwidacji środków trwałych pozostających w dyspozycji Wydziału Infrastruktury Miasta Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu,
w składzie:
-
Tomasz Pogoda - przewodniczący
-
Bogusław Gil - członek
-
Maciej Kosiba - członek.
§2.
Zadaniem komisji będzie ocena stanu technicznego środków trwałych pozostających w dyspozycji Wydziału Infrastruktury Miasta Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu oraz dokonanie ich fizycznej likwidacji.
§3.
Likwidacja winna być udokumentowana protokołem likwidacyjnym.
§4.
Prace związane z oceną i likwidacją komisja zobowiązana jest zakończyć do dnia 17.11.2010 r.
§5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej.