W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Zarządzenie Nr 903/2010 z dnia 28 października 2010 r. w sprawie powołania doraźnej wspólnej Komisji do oceny zasadności dokonania likwidacji pozostałych środków trwałych wymienionych w zarządzeniu, będących przedmiotem Umowy nr UM/WEISS/I/10/9/10-D/2008 z dnia 12 lutego 2008 r. pomiędzy Gminą Wałbrzych a Hanną Płonką, prowadzącą Przedszkole Niepubliczne "Agatka"

 

Zarządzenie Nr 903/2010

PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA

z dnia 28 października 2010 r.


w sprawie powołania doraźnej wspólnej Komisji do oceny zasadności dokonania likwidacji pozostałych środków trwałych wymienionych w zarządzeniu, będących przedmiotem Umowy nr UM/WEISS/I/10/9/10-D/2008 z dnia 12 lutego 2008 r. pomiędzy Gminą Wałbrzych a Hanną Płonką, prowadzącą Przedszkole Niepubliczne "Agatka" w Wałbrzychu przy ul. Z. Nałkowskiej 2.


Na podstawie § 11 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu oraz na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. 142 z 2001 r. poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:


§ 1.


Powołuję wspólną komisję ds. oceny stanu technicznego oraz przydatności do dalszego użytkowania pozostałych środków trwałych, będących przedmiotem Umowy nr UM/WEISS/I/10/9/10-D/2008 z dnia 12 lutego 2008 r. pomiędzy Gminą Wałbrzych a Hanną Płonką, prowadzącą Przedszkole Niepubliczne "Agatka" w Wałbrzychu przy ul. Z. Nałkowskiej 2, w składzie:


1. Maria Klimków - przewodnicząca /Urząd Miejski/

2. Ewa Ilska - członek /Urząd Miejski/

3. Grażyna Lech - członek /Przedszkole/.

§ 2.


Zadaniem Komisji będzie ocena przydatności do dalszego użytkowania pozostałych środków trwałych oraz ocena zasadności dokonania ich likwidacji, tj.:


    1. zestaw wypoczynkowy nr inw. GW II-3 szt. 1, wartość: 480,00 zł.

    2. zestaw wypoczynkowy nr inw. GW II-7 szt. 1, wartość: 400,00 zł.

    3. zestaw wypoczynkowy nr inw. GW II-11 szt. 1, wartość: 480,00 zł.

    4. szafka nr inw. GW II-21 szt. 18, wartość: 1,26 zł.

    5. segment przedszkolny nr inw. GW II-23 szt. 1, wartość: 3,95 zł.

    6. stół audiowizualny nr inw. GW III-4 szt. 1, wartość: 0,47 zł.

    7. stół pod akwarium nr inw. GW III-5 szt. 1, wartość: 0,79 zł.

    8. telefon nr inw. GW V-2 szt. 1, wartość: 61,00 zł.

    9. kserokopiarka nr inw. GW VII-5 szt. 1, wartość: 2.427,80 zł.

    10. drabinka gimnastyczna nr inw. GW IX-7 szt. 1, wartość: 0,30 zł.

    11. leżak nr inw. GW X-17 szt. 12, wartość: 0,72 zł.

    12. patelnia elektryczna nr inw. GW XI-22 szt. 1, wartość: 12,73 zł.

 

§ 3.


Komisja zobowiązana jest zakończyć prace do dnia 15.11.2010 r.


§ 4.


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej.

Powiadom znajomego