Zarządzenie nr 802/10 z dnia 24 września 2010 r. w sprawie powołania komisji przetargowej
Zarządzenie nr 802/10
PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA
z dnia 24 września 2010 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.)
z a r z ą d z a m c o n a s t ę p u j e:
§ 1
Powołuję doraźną komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn.:
"KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE GMINY WAŁBRZYCH NA ROK 2010/2011"
w trybie przetargu nieograniczonego w składzie:
1.Magdalena Kocur - Przewodnicząca Komisji,
2.Jolanta Lompart - Członek Komisji,
3.Aleksandra Winiarska - Członek Komisji,
4.Grzegorz Kuźnik - Członek Komisji,
5.Marek Pałosz - Członek Komisji,
6.Anna Kazek-Wyrwał - Członek Komisji,
7.Łukasz Oczkowicz - Sekretarz Komisji
§ 2
Zadaniem komisji będzie przeprowadzenie postępowania, a w szczególności przedstawienie Prezydentowi Miasta Wałbrzycha propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.
§ 3
Określone w § 2 zadanie Komisja wykonywać będzie do czasu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą.
§ 4
W wypadku, gdy postępowanie zostanie unieważnione, prace Komisji zakończą się wraz z upływem terminów na wniesienie przez wykonawcę odwołania.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.