Zarządzenie nr 762/10 z dnia 10 września 2010 r. w sprawie powołania komisji przetargowej
Zarządzenie nr 762/10
Prezydenta Miasta Wałbrzycha
z dnia 10 września 2010 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2010r. Nr 113, poz. 759 ze zm.)
z a r z ą d z a m c o n a s t ę p u j e:
§ 1
Powołuję doraźną komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn.:
"Świadczenie usług telekomunikacyjnych telefonii komórkowej dla Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu"
w trybie przetargu nieograniczonego w składzie:
1.Magdalena Kocur - Przewodnicząca Komisji,
2.Ernest Truszkowski - Członek Komisji,
3.Sylwia Kołacz - Członek Komisji,
4.Łukasz Oczkowicz - Sekretarz Komisji
§ 2
Zadaniem komisji będzie przeprowadzenie postępowania, a w szczególności przedstawienie Prezydentowi Miasta Wałbrzycha propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.
§ 3
Określone w § 2 zadanie Komisja wykonywać będzie do czasu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą.
§ 4
W wypadku, gdy postępowanie zostanie unieważnione, prace Komisji zakończą się wraz z upływem terminów na wniesienie przez wykonawcę odwołania.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.