Zarządzenie nr 733/10 z dnia 25 sierpnia 2010 r. w sprawie powołania komisji przetargowej
Zarządzenie nr 733/10
Prezydenta Miasta Wałbrzycha
z dnia 25 sierpnia 2010 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. nr 113, poz. 759) zarządzam co następuje:
§1
Powołuję doraźną komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie usługi pn.:
"Organizacja koncertu Mariki oraz Natalii Kukulskiej podczas Dni Wałbrzycha - 4 września, stadion przy ul. Kusocińskiego"
w trybie z wolnej ręki w składzie:
-
Artur Wylandowski - Przewodnicząca Komisji,,
-
Arkadiusz Grudzień - Członek Komisji,
-
Wojciech Karczewski - Członek Komisji,
-
Marek Pałosz - Sekretarz Komisji.
§2
Zadaniem komisji będzie przeprowadzenie postępowania, a w szczególności przedstawienie Prezydentowi Miasta Wałbrzycha propozycji podpisania umowy z wykonawcą po przeprowadzonych negocjacjach.
§3
Określone w § 2 zadanie Komisja wykonywać będzie do czasu podpisania umowy z wybranym wykonawcą.
§4
W wypadku, gdy postępowanie zostanie unieważnione, prace Komisji zakończą się wraz z upływem terminów na wniesienie przez wykonawcę odwołania.
§5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.