Zarządzenie nr 729/10 z dnia 20 sierpnia 2010 r. w sprawie powołania komisji do spraw oceny i likwidacji sprzętu, użytkowanego przez Żłobek Samorządowy Nr 1 w Wałbrzychu, ul. Paderewskiego 2.
Zarządzenie nr 729/10
Prezydenta Miasta Wałbrzycha
z dnia 20 sierpnia 2010 r.
w sprawie powołania komisji do spraw oceny i likwidacji sprzętu, użytkowanego przez Żłobek Samorządowy Nr 1 w Wałbrzychu, ul. Paderewskiego 2.
Na podstawie § 11 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu wprowadzonego Zarządzeniem nr 558/10 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 9 lipca 2010 r., zarządzam co następuje:
§ 1.
Powołuję wspólną komisję ds. oceny i likwidacji sprzętu, użytkowanego przez Żłobek Samorządowy Nr 1 w Wałbrzychu, ul. Paderewskiego 2, tj.:
1/ aparat telefoniczny ASTER, nr inw. 1-508, szt. 1, wartość: 0,04 zł
2/ kalkulator Citizen SDC-8780L, nr inw. 1-1070, szt. 1, wartość: 87,64 zł
3/ leżak, nr inw. 1-1216, szt. 1, wartość: 117,00 zł
4/ regał płaski, nr inw. 1-1191, szt. 1, wartość: 41,00 zł
5/ odkurzacz, nr inw. 1-1217, szt. 1, wartość: 350,00 zł
6/ odkurzacz, nr inw. 1-1187, szt. 1, wartość: 317,00 zł
w składzie:
1. Anita Politowicz - przewodnicząca
2. Anetta Kamińska - członek
3. Julita Świeży - członek.
§ 2.
Zadaniem komisji będzie ocena przydatności do dalszego użytkowania sprzętu wymienionego w § 1 Zarządzenia, dokonanie jego fizycznej likwidacji oraz przekazanie uprawnionej firmie do unieszkodliwienia.
§ 3.
Likwidacja winna być udokumentowana protokołem likwidacyjnym.
§ 4.
Prace związane z likwidacją komisja zobowiązana jest zakończyć do dnia 31.08.2010 r.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej.