Zarządzenie nr 703/10 z dnia 16 sierpnia 2010 r. w sprawie powołania komisji do spraw oceny i likwidacji sprzętu, użytkowanego przez Żłobek Samorządowy Nr 5 w Wałbrzychu, ul. Z. Nałkowskiej 4a.
Zarządzenie nr 703/10
Prezydenta Miasta Wałbrzycha
z dnia 16 sierpnia 2010 r.
w sprawie powołania komisji do spraw oceny i likwidacji sprzętu, użytkowanego przez Żłobek Samorządowy Nr 5 w Wałbrzychu, ul. Z. Nałkowskiej 4a.
Na podstawie § 11 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu wprowadzonego Zarządzeniem nr 558/10 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 9 lipca 2010 r., zarządzam co następuje:
§ 1.
Powołuję wspólną komisję ds. oceny i likwidacji sprzętu, użytkowanego przez Żłobek Samorządowy Nr 5 w Wałbrzychu, ul. Z. Nałkowskiej 4a, tj.:
1/ robot wieloczynnościowy, nr inw. Ż/Dz.III/17, szt. 1, wartość: 735,00 złotych.
w składzie:
1. Ewa Pryt - przewodnicząca
2. Anita Politowicz - członek
3. Ewa Boguszewska - członek.
§ 2.
Zadaniem komisji będzie ocena przydatności do dalszego użytkowania sprzętu wymienionego w § 1 Zarządzenia, dokonanie jego fizycznej likwidacji oraz przekazanie uprawnionej firmie do unieszkodliwienia.
§ 3.
Likwidacja winna być udokumentowana protokołem likwidacyjnym.
§ 4.
Prace związane z likwidacją komisja zobowiązana jest zakończyć do dnia 25.08.2010 r.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej.