Zarządzenie Nr 679/2010 z dnia 9 sierpnia 2010 r. w sprawie powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 679/2010
Prezydenta Miasta Wałbrzycha
z dnia 9 sierpnia 2010 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 19 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759) zarządzam co następuje:
§1
Powołuję doraźną komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn.:
"KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE GMINY WAŁBRZYCH NA LATA 2010-2012 z możliwością przedłużenia do 2014 r.
w trybie przetargu nieograniczonego w składzie:
1.Mirosław Bartolik - Przewodniczący Komisji,
2.Jolanta Lompart - Członek Komisji,
3.Aleksandra Winiarska - Członek Komisji,
4.Grzegorz Kuźnik - Członek Komisji,
5.Marek Pałosz - Członek Komisji,
6.Anna Kazek-Wyrwał - Członek Komisji,
7.Łukasz Oczkowicz - Sekretarz Komisji
§2
Zadaniem komisji będzie przeprowadzenie postępowania, a w szczególności przedstawienie Prezydentowi Miasta Wałbrzycha propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.
§3
Określone w § 2 zadanie Komisja wykonywać będzie do czasu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą.
§4
W wypadku, gdy postępowanie zostanie unieważnione, prace Komisji zakończą się wraz z upływem terminów na wniesienie przez wykonawcę odwołania.
§5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.