Zarządzenie nr 560/10 z dnia 12 lipca 2010r. w sprawie powołania komisji przetargowej.
Zarządzenie Nr 560/10
PREZYDENTA MIASTA WAŁBRZYCHA
z dnia 12 lipca 2010 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 19 ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych
(Dz. U. 2010r. Nr 113 poz.759)
z a r z ą d z a m c o n a s t ę p u j e:
§ 1
Powołuję doraźną komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego na wykonanie usługi pn.:
Modernizacja Centrum Informacji Turystycznej i Kulturalnej wraz z niezbędnym wyposażeniem na cele prowadzenia punktu informacji turystycznej w budynku zlokalizowanym przy Rynek 9 w Wałbrzychu
w trybie przetargu nieograniczonego w składzie:
-
Piotr Sosiński - Przewodniczący Komisji
-
Alina Piątkowska - Członek Komisji
-
Jan Jędrasik - Członek Komisji
-
Monika Zalas - Członek Komisji
-
Agnieszka Wojtczak - Sekretarz Komisji
§ 2
Zadaniem komisji będzie przeprowadzenie postępowania, a w szczególności przedstawienie Prezydentowi Miasta Wałbrzycha propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.
§ 3
Określone w §2 zadanie Komisja wykonywać będzie do czasu podpisania umowy
z wybranym wykonawcą.
§ 4
W wypadku, gdy postępowanie zostanie unieważnione, prace Komisji zakończą się wraz z upływem terminów na wniesienie przez wykonawcę odwołania.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega opublikowaniu w Biuletynie Informacji Publicznej.