Zarządzenie nr 653/10 z dnia 26 lipca 2010r. w sprawie likwidacji majątku, będącego własnością Gminy Wałbrzych a dzierżawionego przez firmę ALBA Dolny Śląsk Spółka z o.o. w Wałbrzychu.
Zarządzenie nr 653/10
Prezydenta Miasta Wałbrzycha
z dnia 26 lipca 2010r.
w sprawie likwidacji majątku, będącego własnością Gminy Wałbrzych a dzierżawionego przez firmę ALBA Dolny Śląsk Spółka z o.o. w Wałbrzychu.
Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. 142 z 2001 r. poz. 1591 z późn. zm.), zarządzam co następuje:
§ 1.
Należy potwierdzić zniszczenie majątku, stanowiącego własność Gminy Wałbrzych a dzierżawionego przez firmę ALBA Dolny Śląsk Spółka z o.o. w Wałbrzychu, tj.:
-
pojemnik na papier - 1,5 m3 typu KUBIK, nr inw. GW/X/44 szt. 1, wartość: 887,03 zł
-
pojemnik na tworzywo - 1,5 m3 typu KUBIK, nr inw. GW/X/56 szt. 1, wartość: 887,03 zł
-
pojemnik na papier - 1,5 m3 typu KUBIK, nr inw. GW/X/24 szt. 1, wartość: 887,03 zł
-
pojemnik na tworzywo - 1,5 m3 typu KUBIK, nr inw. GW/X/25 szt. 1, wartość: 887,03 zł
-
pojemnik na papier - 1,5 m3 typu KUBIK, nr inw. GW/X/32 szt. 1, wartość: 887,03 zł,
§ 2.
W przypadku stwierdzenia faktycznego zniszczenia majątku należy sporządzić protokół likwidacji, który stanowić będzie podstawę do zmiany wykazu majątku, będącego własnością Gminy Wałbrzych.
§ 3.
Wykonanie Zarządzenia powierzam Stałej Wspólnej Komisji ds. Likwidacji powołanej Zarządzeniem nr 643/10 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 21 lipca 2010 r., w skład której wchodzą:
1/ Agnieszka Nowaczyk - przewodnicząca
2/ Bogusław Gil - członek
3/ Jolanta Marciniec - członek
4/ Marek Śluzar - członek.
§ 4.
Komisja zobowiązana jest wykonać pracę do dnia 31.08.2010 r.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej.