Zarządzenie nr 335/10 z dnia 30 kwietnia 2010 roku w sprawie powołania komisji przetargowej
Zarządzenie nr 335/10
Prezydenta Miasta Wałbrzycha
z dnia 30 kwietnia 2010 roku
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) zarządzam co następuje:
§1
Powołuję doraźną komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania pn.:
"Dostawa oprogramowania i sprzętu komputerowego dla Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu"
w trybie przetargu nieograniczonego w składzie:
1.Magdalena Kocur - Przewodnicząca Komisji,
2.Piotr Muller - Członek Komisji,
3.Agnieszka Picek - Członek Komisji,
4.Łukasz Oczkowicz - Sekretarz Komisji
§2
Zadaniem komisji będzie przeprowadzenie postępowania, a w szczególności przedstawienie Prezydentowi Miasta Wałbrzycha propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.
§3
Określone w § 2 zadanie Komisja wykonywać będzie do czasu podpisania umowy z wybranym Wykonawcą.
§4
W wypadku, gdy postępowanie zostanie unieważnione, prace Komisji zakończą się wraz z upływem terminów na wniesienie przez wykonawcę odwołania.
§5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.