W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Zarządzenie nr 214/10 z dnia 17 marca 2010 r.w sprawie powołania doraźnej wspólnej Komisji do oceny zasadności dokonania likwidacji pozostałych środków trwałych, oddanych w używanie Przedszkolu Niepublicznemu "Nr 2" w Wałbrzychu.

 

Zarządzenie nr 214/10

Prezydenta Miasta Wałbrzycha

z dnia 17 marca 2010 r.


w sprawie powołania doraźnej wspólnej Komisji do oceny zasadności dokonania likwidacji pozostałych środków trwałych, oddanych w używanie Przedszkolu Niepublicznemu "Nr 2" w Wałbrzychu.


Na podstawie § 11 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu wprowadzonego Zarządzeniem nr 206/09 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 2 kwietnia 2009 r. ze zmianami oraz na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. 142 z 2001 r. poz. 1591 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:


§ 1.


Powołuję wspólną komisję ds. oceny stanu technicznego oraz przydatności do dalszego użytkowania pozostałych środków trwałych, będących przedmiotem Umowy nr UM/WEISS/I/7/6/7-D/2008, zawartej w dniu 4 lutego 2008 r. pomiędzy Gminą Wałbrzych a Grażyną Skonieczną, prowadzącą Przedszkole Niepubliczne "Nr 2" w Wałbrzychu przy ul. Wyspiańskiego 1, w składzie:


1. Ewa Pryt - przewodnicząca /Urząd Miejski/

2. Anita Politowicz - członek /Urząd Miejski/

3. Elżbieta Sawicka - członek /Przedszkole/.

§ 2.


Zadaniem Komisji będzie ocena przydatności do dalszego użytkowania pozostałych środków trwałych oraz ocena zasadności dokonania ich likwidacji, tj.:

1)stolik przedszkolny, nr inw. GW/P2/II/018, szt. 1, wartość: 0,06 zł

2)stolik pod rzutnik, nr inw. GW/P2/II/022, szt. 1, wartość: 0,19 zł

3)półka na zabawki, nr inw. GW/P2/IV/007, 010, szt. 2, wartość: 0,10 zł

4)półka wisząca, nr inw. GW/P2/IV/011, szt. 1, wartość: 0,06 zł

5)leżak metalowy, nr inw. GW/P2/V/034, szt. 1, wartość: 0,06 zł

6)tablica demonstracyjna, nr inw. GW/P2/XI/018, szt. 1, wartość: 3,50 zł

7)kosa spalinowa, nr inw. GW/P2/XII/019, szt. 1, wartość: 608,78 zł

8)kserokopiarka, nr inw. GW/P2/XII/006, szt. 1, wartość: 1.830 zł

9)magnetowid Diora, nr inw. GW/P2/XII/008, szt. 1, wartość: 150,00 zł


§ 3.


Komisja zobowiązana jest zakończyć prace do dnia 26.03.2010 r.


§ 4.


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej.

Powiadom znajomego