W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Kontakt

Urząd Miejski w Wałbrzychu
Plac Magistracki 1
58-300 Wałbrzych
tel. 74 665 51 00

Spis telefonów : do pobrania

email: um@um.walbrzych.pl

NIP: 8861005204 REGON: 000579595
TERYT Gminy: 0265011

E-PUAP link do Platformy : e-puap
Adres skrytki e-puap : /umwalbrzych/skrytka

Strona archiwalna BIP

Zarządzenie Nr 135/10 z dnia 22 lutego 2010 r. w sprawie zmiany Zarządzenia Prezydenta Miasta Wałbrzycha nr 62/10 z dnia 1 lutego 2010 roku w sprawie udzielenia pełnomocnictwa do reprezentowania Gminy Wałbrzych

Zarządzenie Nr 135/10

Prezydenta Miasta Wałbrzycha

z dnia 22 lutego 2010 r.


w sprawie zmiany Zarządzenia Prezydenta Miasta Wałbrzycha nr 62/10 z dnia 1 lutego 2010 roku w sprawie udzielenia pełnomocnictwa do reprezentowania Gminy Wałbrzych


Na podstawie art. 30 ust. 2 pkt 3 ustawy z dnia 8 marca 1990 roku o samorządzie gminnym(tekst jednolity Dz. U. Nr 142, poz. 1591 z późn. zm.), oraz na podstawie art. 95 Kodeksu Cywilnego zarządzam co następuje:


§ 1


W § 1 Zarządzenia Prezydenta Miasta Wałbrzycha nr 62/10 z dnia 1 lutego 2010 roku dodaje się:


    - punkt 23 o treści: "podjęcia uchwał w sprawach upoważnienia osoby wskazanej przez zarządcę, do wystąpienia w imieniu Wspólnoty do zarządcy drogi o wyrażenie zgody na zajęcie pasa drogowego"

    - punkt 24 o treści: "podjęcia uchwał w sprawach upoważnienia zarządcy nieruchomości do archiwizowania i brakowania dokumentacji stanowiącej własność Wspólnoty Mieszkaniowej, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie".


§ 2


Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

Powiadom znajomego