Zarządzenie nr 128/10 z dnia 19 lutego 2010 r. w sprawie powołania komisji do spraw oceny i likwidacji sprzętu, użytkowanego przez Żłobek Samorządowy Nr 5 w Wałbrzychu, ul. Z. Nałkowskiej 4a.
Zarządzenie nr 128/10
Prezydenta Miasta Wałbrzycha
z dnia 19 lutego 2010 r.
w sprawie powołania komisji do spraw oceny i likwidacji sprzętu, użytkowanego przez Żłobek Samorządowy Nr 5 w Wałbrzychu, ul. Z. Nałkowskiej 4a.
Na podstawie § 11 Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Wałbrzychu wprowadzonego Zarządzeniem nr 206/09 Prezydenta Miasta Wałbrzycha z dnia 2 kwietnia 2009 r. ze zmianami, zarządzam, co następuje:
§ 1.
Powołuję wspólną komisję ds. oceny i likwidacji sprzętu, użytkowanego przez Żłobek Samorządowy Nr 5 w Wałbrzychu, ul. Z. Nałkowskiej 4a, tj.:
1/ magnetowid LD, nr inw. Ż/Dz.II/6, szt. 1, wartość: 699,00 zł
2/ odkurzacz piorący, nr inw. Ż/Dz.III/11, szt. 1, wartość: 740,87 zł
3/ odkurzacz, nr inw. Ż/Dz.III/19, szt.1, wartość: 391,00 zł
4/ odkurzacz, nr inw. Ż/Dz.III/41, szt.1, wartość: 0,18 zł
5/ odkurzacz, nr inw. Ż/Dz.III/46, szt.1, wartość: 0,41 zł
6/ odkurzacz, nr inw. Ż/Dz.III/40, szt.1, wartość: 0,41 zł
w składzie:
1. Ewa Pryt - przewodnicząca
2. Anita Politowicz - członek
3. Ewa Boguszewska - członek.
§ 2.
Zadaniem komisji będzie ocena przydatności do dalszego użytkowania sprzętu wymienionego w § 1 Zarządzenia, dokonanie jego fizycznej likwidacji oraz przekazanie uprawnionej firmie do unieszkodliwienia.
§ 3.
Likwidacja winna być udokumentowana protokołem likwidacyjnym.
§ 4.
Prace związane z likwidacją komisja zobowiązana jest zakończyć do dnia 19.03.2010 r.
§ 5.
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i podlega ogłoszeniu w Biuletynie Informacji Publicznej.