Zarządzenie Nr 114/10 z 11.02.2010 r. w sprawie powołania komisji przetargowej
Zarządzenie Nr 114/10
Prezydenta Miasta Wałbrzycha
z dnia 11 lutego 2010 r.
w sprawie powołania komisji przetargowej
Na podstawie art. 19 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 Nr 223 poz 1655 z późn. zm.)
z a r z ą d z a m c o n a s t ę p u j e:
§ 1
Powołuję doraźną komisję do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.:
"Wykonanie prac projektowo-kosztorysowych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Roboty budowlane - adaptacja budynku byłego Zespołu Szkół Nr 9 przy ul. Gen. Andersa 121A w Wałbrzychu na potrzeby Publicznej Szkoły Podstawowej"
w trybie przetargu nieograniczonego w składzie:
-
Marek Małecki - Przewodniczący Komisji,
-
Wiesław Sójka - Członek Komisji,
-
Jerzy Musiał - Członek Komisji,
-
Marta Winiarska - Członek Komisji,
-
Łukasz Oczkowicz - Sekretarz Komisji
§ 2
Zadaniem komisji będzie przeprowadzenie postępowania, a w szczególności przedstawienie Prezydentowi Miasta Wałbrzycha propozycji wyboru najkorzystniejszej oferty spośród ofert złożonych w przedmiotowym postępowaniu.
§ 3
Określone w § 2 zadanie Komisja dokonywać będzie do czasu podpisania umowy z wybranym wykonawcą.
§ 4
W wypadku, gdy postępowanie zostanie unieważnione, prace Komisji zakończą się z upływem 7 dnia od daty wydania postanowienia o jego unieważnieniu.
§ 5
Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania i publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej.